Dag 423 prestige

In mijn vorige blog heb ik mij ten doel gesteld dat ik in mijzelf kijk naar mijn gedachten en de emoties en gevoelens die ik ervaar. Ik heb mij ten doel gesteld dat ik mijzelf ondersteun en niet langer op de waardering van anderen wil leunen.

Omdat ik mij realiseer zie en begrijp dat ik in staat ben om deze mind informatie in mijzelf te herdefiniëren zodat ik met behulp van deze informatie/definities mijzelf effectief kan ondersteunen om Zelf richting te bepalen.

Prestige betekent aanzien. Iemand verwerft de energie van prestige/aanzien door dingen te willen en doen die indruk maken.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat mijn inzet en gedrag gericht was op het verwerven van prestige/aanzien.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik wilde pleasen om de ander een gevoel van welbehagen en tevredenheid te bezorgen omdat ik ernaar verlangde dat een ander mijn inzet positief waardeerde.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik positief aanzien wilde verwerven door dingen te doen die indruk maakte.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf positief wilde bevestigen, door de op anderen indruk te maken.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik van anderen positieve aandacht verwachte.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik positieve energie van aandacht wilde verwerven om mijn onderdrukte gevoel van ontevredenheid, miskenning en angst voor kritiek niet te ervaren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard door te kijken naar wat zij (anderen) volgens mij nodig hadden, deze negatieve ervaring van ontevredenheid en angst voor kritiek niet wilde ervaren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstelde door te pleasen de goede vrede kon herstellen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard door te kijken naar wat anderen volgens mij nodig hadden.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik anderen wilde pleasen omdat ik de energie van een negatieve ervaring in mijzelf niet wilde ervaren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstelde door te pleasen de goede vrede wilde/kon herstellen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn gevoelens van onzekerheid en angst ondermijnd/onderdrukt heb.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door de goede vrede te willen herstellen voorbij ging aan mijn eigen behoeften.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn behoeften ondergeschikt heb gemaakt, zag als informatie ‘hoe ik anderen tevreden kon stemmen.’

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door anderen gewaardeerd wilde worden voor mijn inzet, uitgangspunt was voor mijn gedrag dat ik anderen wilde behagen zodat zij zich lekker voelde en tevreden waarbij ik mijn eigen richting die ik in Hier KON wandelen, nog nooit heb herkent en erkent.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf ondergeschikt en afhankelijk heb gemaakt aan de belangen van mijn mind opvatting ‘als’ ik anderen please (positief) en tevreden stem ‘dan’ ervaar ik niet langer negativiteit in mijzelf.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat de/mijn manier waarop ik anderen wilde pleasen ingegeven werd door mijn veronderstelling als ik anderen tevreden stem dan krijg ik van hen waardering en erkenning.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik kritisch ben op de manier hoe anderen mij ervaren omdat ik verwacht dat zij mij positief waarderen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik de reacties van anderen, zowel positief als negatief – op mijzelf betrek.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard ‘als’ mensen mij niet positief bevestigen, ‘dan’ hun reactie als kritiek/negatief ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard als ik ervaar dat mensen mij negatief beoordelen, niet zie en begrijp dat hun reactie, als reactie in mijzelf, niet Gewaar ben.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard als ik ervaar dat mensen mij positief beoordelen, niet zie en begrijp dat hun reactie, als reactie in mijzelf, niet Gewaar ben.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard zodra ik in relatie tot iets of iemand negativiteit ervaar, mij realiseer, zie en begrijp dat ik mind energie van negativiteit in mijzelf op mijzelf betrek.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard zodra ik in relatie tot iets of iemand positiviteit ervaar, mij realiseer, zie en begrijp dat ik mind energie van positiviteit in mijzelf op mijzelf betrek.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik de prioriteit van aanzien, hetgeen ik toeken aan zowel positief als negatief geladen energie ‘dan’ in mijzelf kan wissen door Zelfvergeving uit te schrijven op de informatie van aanzien, die ik in mijzelf heb aanvaard en toegestaan als de aspecten van positiviteit en negativiteit, die ik op mijzelf betrek, en de realisaties die ik Gewaar ben nadat ik deze uit geschreven heb vervolgens als begrip van mijzelf kan Doorademen en mijn reacties Stop.

Wordt vervolgd.

 

 

Geef een reactie

