Dag 421 appreciation

Ik ben mijn Gewaar van het feit nadat de mondhygiëniste mij verteld dat een tandarts behandeling noodzakelijk blijkt dat ik in mijzelf teleurstelling en nijd ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van de woorden van de mondhygiëniste in mijzelf de negatieve energie van teleurstelling en nijd ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik vooraf aan mijn bezoek aan de mondhygiëniste van haar een compliment wil ontvangen voor de correcte en grondige verzorging van mijn gebit.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik van haar waardering, positieve bevestiging, bekrachtiging en erkenning verlang voor mijn toewijding, inzet en discipline.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik participeer in de energie van het karakter bevestiging omdat ik van de mondhygiëniste positieve bekrachtiging en erkenning verlang voor en door mijn inzet, toewijding en discipline die blijkt uit de verzorging van mijn gebit.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik extern van anderen erkenning en waardering verlang vanuit mijn gedachte ‘als’ ik goed mijn best doe ‘dan’ heb ik recht op erkenning en waardering.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik van anderen eis dat zij mij door hun woorden positief bekrachtigen en bevestigen dat ik oké ben waardoor ik in mijzelf erkenning ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard ‘als’ uit de woorden van de tandhygiëniste blijkt dat vervolg behandeling noodzakelijk is ‘dan’ mijn verlangen naar waardering en erkenning veranderd in nijd en teleurstelling.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door deceptie participeer in de energie van het karakter nijd en teleurstelling naar aanleiding van mijn zelfbeklag ‘nu heb ik mijn tanden grondig verzorgd en mijn stinkende best gedaan en mijn inzet, toewijding en discipline wordt alweer niet ‘als’ positief gewaardeerd’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik teleurgesteld ben omdat mijn inzet en toewijding niet eens opgemerkt wordt

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik van de vriendelijke mondhygiëniste verwacht dat zij mij effectief ondersteund en voorkomt dat ik in mijzelf de onderdrukte energie van nijd en teleurstelling niet ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik nijdig en teleurgesteld ben naar aanleiding van mijn verwachting ‘ik wil van anderen positieve waardering ontvangen’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door anderen erkent wil worden voor mijn toewijding, inzet en discipline.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik angst heb ‘als’ wat ik doe ‘dan’ door anderen geïnterpreteerd wordt als fout.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik zie dat ik mijzelf negatief bevestig omdat ik van anderen positieve bekrachtiging verlang.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk ‘fouten maken is niet positief’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat mijn gedachten mij vertellen dat fouten maken negatief is.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik vooraf aan mijn bezoek aan de mondhygiëniste veronderstel dat mijn inzet, toewijding en discipline door haar daarom opgemerkt en beloond moet worden met positieve feedback.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik verwacht en hoop dat mijn inzet opgemerkt en gewaardeerd wordt door anderen waardoor ik mij realiseer dat ik van anderen verlang dat zij mijn onderdrukte angst wegnemen, ontstaat naar aanleiding van mijn overtuiging dat ik geen fouten mag maken.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk ‘niets wat ik doe mag fout gaan’ en ‘alles wat ik doe moet door anderen gewaardeerd worden’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in mijzelf het karakter bezorgd-zijn heb ontwikkelt ‘als’ ik iets doe ‘dan’ niet wil ‘dat wat ik doe, fout wordt opgevat door anderen’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in mijzelf heb toegestaan en aanvaard datgene wat ik doe ‘perfect wil doen/moet zijn’ omdat ik de onderdrukte energie van teleurstelling, nijd en angst niet in de ogen wil kijken, negatieve energie die ontstaat naar aanleiding van mijn gedachten patroon ‘als’ ik iets doe ‘dan’ wil ik niet dat datgene wat ik doe fout uitpakt/verloopt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik vooraf aan wat ik doe veronderstel ‘als’ dat wat ik doe ‘dan’ maar niet fout verloopt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik vooraf aan een bezigheid gedachten heb over het verloop ervan, angst ervaar omdat ik denk ‘als’ ik ‘dan’ maar geen fout maak’ mij realiseer, zie en begrijp dat ik mijzelf negatief beoordeel omdat ik mijn inzet, vooraf aan een bezigheid, al veroordeel.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard ‘als’ ik denk dat ik een fout maak ‘dan’ vervolgens twijfel om taken uit te voeren.

Wordt vervolgd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

