Dag 420 conflict

Omdat ik de energie van conflict binnen mijn wereld en realiteit zelf creëer door middel van de informatie binnen mijn mind. Nadat ik mijzelf oprecht onder ogen kom realiseer, zie en begrijp dat ik in mijzelf de energie van backchat, frictie en weerstand onderdruk.

Ik ervaar de woorden van de mondhygiëniste dat een tandarts behandeling noodzakelijk blijkt als een teleurstelling.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van woorden van iemand anders in mijzelf de energie van teleurstelling ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik participeer in de energie van zelfbeklag door mijn gedachte want ‘als’ de mondhygiëniste positieve woordjes had gesproken; bijv. dat ik mijn gebit in de tussentijd goed heb verzorgd ‘dan’ veronderstel dat ik geen teleurstelling, geen angst en geen schrik zou ervaren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstel ‘als’ mensen mij positief bejegenen ‘dan’ niet schrik, niet angstig en niet teleurgesteld ben.

Ik realiseer mij dat ik veronderstel ‘als’ ik de benadering van een ander als positief ervaar ‘dan’ in mijzelf niet de negatief geladen energie van schrik, angst en teleurstelling manifesteer. lol

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn participatie in de energie van conflict zelfbeklag de keuze maak dat ik de noodzakelijke tandarts behandeling met een week uitstel.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn hoop vestig op mijn gedachte (illusie) ‘misschien verdwijnt de ontsteking in de tussentijd’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat mijn gedachten mijn fysiek welzijn niet ondersteunen want mijn fysiek signaleert de negatieve effecten van de ontsteking omdat kauwen van voeding zeer doet.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn fysiek welzijn in Hier niet direct effectief ondersteun omdat ik de behandeling met een week uitstel, mij realiseer, zie en begrijp dat ik de signalen van mijn fysiek vermijd omdat ik de pijnlijke kies niet laat behandelen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik voedsel niet optimaal kauw omdat ik de voeding niet rechts en alleen maar links in mijn mond kan kauwen omdat de kies in de rechterkant van mijn gebit pijnlijk aanvoelt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn gedachten aan de behandeling in de energie van angst participeer waardoor ik mij realiseer dat ik door mijn participatie in de energie van angst de behandeling uitstel omdat ik mijn angst voor de behandeling niet dooradem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard omdat ik concludeer dat ik de energie van angst niet dooradem verzuim dat ik de energie van angst onderdruk met een smoes (illusie) ‘want misschien verdwijnt de ontsteking wél in de tussentijd’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van mijn vorige blog een autoriteitsconflict Gewaar ben want ik realiseer mij dat ik de enige ben die in feite mijn/de wereld en realiteit creëert precies zoals het volgens mij is.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn participatie in de energie van conflict de expertise van mensen die mij adviseren ondermijn.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik twijfel aan de oprechtheid, expertise en advies vervolgens de zorg van een behandelaar of ondersteuner negeer.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mensen die autoriteit uitstralen wantrouw omdat ik hun inzet, betrokkenheid bij mijn welzijn en oprechtheid betwijfel.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn ervaring/herinnering met andere behandelaars veronderstel ik moet mij onderwerpen aan mensen die autoritair, agressief en dominant zijn in hun communicatie.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn mind herinnering in mijzelf de energie van angst oproep.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van uiterlijke kenmerken van mensen uit mijn omgeving mij realiseer, zie en begrijp dat mijn interpretatie van hen in mijzelf een autoriteitsconflict en angst oproept.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik een hekel heb aan zogenaamde autoritaire types waarvan ik denk dat zij voor mij beslissen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik types die autoriteit uitstralen ervaar als betweters die mij willen overheersen omdat ik veronderstel dat zij onbereikbaar zijn voor mijn argumenten.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij ondergeschikt maak aan deze zogenaamde rolmodellen/autoriteitsfiguren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf laat beïnvloeden door uiterlijke kenmerken waaraan ik autoriteit toeken omdat ik denk dat zij denken ‘wij zijn van mening dat wij ‘alle’ kennis, kunde en macht in huis hebben waardoor ik veronderstel dat zij mij overheersen’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk dat autoritaire types zoals leidinggevenden, agressieve mensen, arrogante types en onbereikbaar voor dialoog types, mij intimideren door hun verbale communicatie en fysiek uitstralen dat ik denk dat zij van mening zijn dat zij voor mij mogen beslissen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstel nadat zij mij instrueren, mij beheersen omdat ik hun gedrag en woorden ervaar als belerend, koud, kil en betweterig.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik vervolgens denk ik doe geen concessies omdat ik mij anders alweer aanpas aan hun mening/advies/idee.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstel ‘als’ een ander mij vriendelijk en niet vijandig benaderd ‘dan’ door deze positieve bejegening in mijzelf minder/geen/niet negatief geladen energie van zelfbeklag, teleurstelling, conflict en negativiteit ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij afhankelijk maak en aanpas, inferieur maak aan mijn interpretatie van het gedrag van anderen, omdat ik reageer op dit gedrag.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstel ‘als’ ik positief bejegend wordt ‘dan’ minder, geen of niet langer de negatief geladen energie van conflict in mijzelf zal ervaren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik negatief geladen energie door zelfbeklag en teleurstelling in mijzelf manifesteer omdat ik mijn angst niet effectief dooradem.

Wordt vervolgd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

