Dag 412 Guess-work

Guesswork – the negative process or results of guessing.
So there’s a certain amount of negative energy from guesswork or predicting that goes around in my mind.

 

Vermoeden (Guesswork) – denken dat iets waarschijnlijk zo is, veronderstellen, het op grond van mijzelf bepaalde aanwijzingen, een redenering in mijzelf, waardoor ik mij realiseer, zie en begrijp door mijn mind wordt getracht dat ik uit bekende gegevens meer duidelijkheid wil krijgen over een voor mij nog onbekend gegeven.

Sounding: in mijzelf ervaar ik twijfel, ik ben nog onbekend (angst) met een testuitslag, een test die ik nog moet maken. Ik realiseer mij, zie en begrijp dat ik aan de onbekendheid van de testuitslag, vooraf aan de test, een negatieve betekenis toeken. Onbekend is onbemind, want onbekend wijkt af van mijn bekende vermoeden. Onbemind en onbekend ervaar ik in mijn mind, vooraf aan het maken van de test, als negatief. Hiermee bevestig ik mijn negatieve vermoeden en voorzie mijzelf van negatief  geladen emotionele angst om te slagen energie.

Op mijn mind veronderstelling/vermoeden schrijf ik in deze blog zelfvergeving en zelfcorrecties. Zie voor context vorige blog waarin ik mijn realisaties en vermoeden beschrijf.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat een irritant zinnetje in mijn mind mij vertelt dat ik een test niet succesvol kan maken. 

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf toesta dat mijn negatieve emoties van twijfel die ontstaan uit dit zinnetje in mijn mind, waardoor ik in mijzelf angst manifesteer, hetgeen mij belemmerd om een test te maken. Als en wanneer ik naar aanleiding van een zinnetje in mijn mind mijzelf in mijn keuze om wel te slagen belemmer, dan Stop ik en Adem. 

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat mijn vermoeden mij negatief bevestigd, omdat ik een zelfde test al eens heb gemaakt, dat ik de test niet haal, omdat ik bij de vorige poging onvoldoende heb gescoord. 

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard omdat ik voor de keuze sta om een toelatingstest te maken waaruit mijn geschiktheid blijkt als minimale toelatingseis voor een opleiding, dat ik vermoed dat ik de test niet haal omdat ik mij realiseer, zie en begrijp dat ik mijn huidige keuze baseer, naar aanleiding van de vorige testuitslag, veronderstel dat mijn score nu, weer ontoereikend is, net als de vorige keer, en toen niet kon starten met een vergelijkbare opleiding waarvoor ik nu een test moet maken. Als en wanneer ik mijn huidige keuze baseer op informatie naar aanleiding van een negatieve herinnering, dan Stop ik en Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik vermoed dat ik ongeschikt ben om de test succesvol te maken en daarom ongeschikt ben om te starten met een vergelijkbare opleiding waarvoor ik toen werd getest, nu weer voor gekozen heb. Als en wanneer ik denk dat ik mijzelf niet succesvol en effectief kan ondersteunen, dan Stop en Adem. Ik realiseer mij zie en begrijp zolang ik mijn negatieve vermoeden bevestig, nooit uit mijn comfortzone stap, geen richting kan bepalen zolang ik veronderstel dat ik ongeschikt ben om wel succesvol te zijn.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn vermoeden bevestig omdat ik naar aanleiding van een vorige negatieve testuitslag twijfel om nu de test weer te maken omdat ik denk – ‘ik scoor een onvoldoende op de test’. Als en wanneer ik mijn vermoeden bevestig ‘ik scoor weer een onvoldoende voor de test’, dan Stop ik en Adem. 

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf hoor zeggen ‘als ik maar geen onvoldoende scoor voor de test’. Als en wanneer mijn negatieve vermoeden met negatieve woorden bevestig, dan Stop ik en Adem. Ik realiseer mij dat ik in mijzelf angst genereer door de negatieve woorden die ik met mijzelf in mijn mind bespreek waardoor ik mijn negatieve zelfoordeel bevestig.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat mijn angst dat ik faal mij weerhoudt dat ik mij inschrijf voor de test. Echter, ik realiseer mij ‘als’ ik succesvol wil zijn, ‘dan’ moet ik zelf richting bepalen. Als en wanneer ik mijzelf weerhou dat ik mijzelf effectief ondersteun en richting bepaal, dan Stop ik en Adem.

Ik stel mijzelf ten doel om mijn ‘wat-wel’ slagingskans te vergroten:

  • Dat ik mij minimaal moet aanmelden voor de test;
  • Oefentesten maak op internet;
  • Mensen raadplegen die mij praktische tips geven die mijn effectief ondersteunen zodat ik mij optimaal voorbereid om mijn slagingskans te vergroten;
  • Contact opnemen met een vertegenwoordiger van de opleiding om mijn negatieve vermoeden te bespreken, omdat ik mij realiseer, zie en begrijp dat mijn gedachten naar aanleiding van de vorige testuitslag mij beperken in mijn keuze om mij wel in te schrijven voor de test,
  • Daarnaast speelt het financiële aspect van mijn inschrijving een rol waardoor ik mijn keuze uitstel. Voor het financiële deel van de test neem ik contact op met een vertegenwoordiger van de uitkeringsinstantie zodat ik mijn vragen oprecht bespreek.

https://eqafe.com/p/looking-for-a-better-future-quantum-systemization-part-123

http://lite.desteniiprocess.com/

http://desteni.org/

http://wiki.destonians.com/Main_Page

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

