Dag 410 energy abuse

Naar aanleiding van mijn vorige blog realiseer ik mij dat ik een oordeel heb op de keuze van iemand uit mijn omgeving omdat die zijn gevoelens van onmacht communiceert. In dat moment realiseer ik mij onvoldoende de gevolgen van mijn oordeel. Wat ik feitelijk door middel van mijn reactie manifesteer is omdat de ander zijn kwetsbaarheid toont, deze energie gebruik om een mind reactie in mijzelf te voeden.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij onvoldoende de gevolgen van mijn oordeel realiseer in het moment dat ik reageer op de gevoelens van onmacht van de ander. Als en wanneer ik gevoelens van een ander interpreteer als gevoelens van onmacht, dan Stop ik en Adem. Ik realiseer mij dat ik aan gedrag van een ander de betekenis ‘onmacht’ toeken.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik de energie van zijn kwetsbaarheid omschrijf als ‘onmacht’ waardoor ik in mijzelf participeer in de energie van ‘onmacht’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn uitspraak Gewaar ben in tegenstelling tot zijn reactie van ‘onmacht’ mij niet realiseer en zie dat ik mijzelf de energie van emotioneel geladen ‘onmacht’ reflecteer, in mijzelf ‘onmacht’ manifesteer en voedt en participeer in mijzelf in de energie van onmacht die ik in mijzelf als woord ‘onmacht’ heb aanvaard en toegestaan.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard nadat ik in mijzelf gevoelens van ‘onmacht’ manifesteer, dat ik mij realiseer dat ik de ander voorschrijf hoe degene zich volgens mijn mening anders moet gedragen en volgens mij zijn gevoelens van onmacht niet mag erkennen.

You Don’t Know What’s Normal—If you are regularly being told that things are normal when, deep down, you know for sure they are not, you’re likely the victim of gaslighting. For example, say your mind toxic boss asks you to blatantly lie to a client about the safety of an item. When you refuse, you might be told that ALL employees lie on behalf of their employers and that if you don’t want to be a team player, maybe you should find another position.

And if you don’t speak the thruth (judgement, indoctrination, manipulation, emotional blackmail) = you are not loyal (disobedience expectation) and this lack of loyalty means you are not a team player, a good son or daugther and not friendly according to the requirements which are demanded by others such as the employer, society, religion, partner or parents.  

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf door mijn oordeel uit te spreken superieur acht aan de ander en zijn gevoelens inferieur maak aan mijn mening, mijzelf rechtvaardig dat mijn mening normaal is en zijn gevoelens abnormaal.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk dat de ander zich onvoldoende inzet om zijn praktische zaken in Hier te regelen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik zijn gedrag veroordeel omdat ik denk dat hij primair focust op zijn emotionele gevoelens en excuses, omdat hij volgens mij zijn onmacht rechtvaardigt om zijn verantwoordelijkheid te ontlopen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk te weten wat hij denkt en dat ik van mening ben dat hij zijn woorden en gedrag gebruikt, dat hij volgens mij zichzelf toestaat en aanvaard dat hij zijn aandacht focust op negatief vraag naar aandacht gedrag zodat hij zijn verantwoordelijkheid om praktische zaken uit te voeren niet onder ogen hoeft te komen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat hij volgens mij door zich volgens de energie van onmacht te profileren, onvoldoende verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen leven. Als en wanneer ik het gedrag van een ander veroordeel, dan Stop ik en Adem. Ik realiseer mij dat ik mijn motivatie, betekenis die ik aan gedrag van een ander toeken, mijn bemoeienis betreft.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan dat ik mijzelf verantwoordelijk acht in relatie tot mijn betekenis die ik in mijzelf toeken aan gedrag van anderen, en uitspreek, hetgeen resulteert in de energie van hooghartigheid, hetgeen ik toeken aan gedrag van anderen, als betekenis binnen mijn mind existeert, deze Gewaarwording in mijzelf onder ogen kom, nadat ik mij realiseer, zie en begrijp dat mijn interpretatie van gedrag van anderen, mijn mind beoordeling betreft, die ik als mening opdring aan de ander, informatie betreft wat ik in mijzelf heb aanvaard en toegestaan.

Ik stel mijzelf ten doel dat wat een ander mij reflecteert, aanvaard en mijzelf toesta dit te zien als informatie waarmee ik mijzelf effectief kan ondersteunen om de ongelijkheid die ik door mijn oordeel manifesteer richting anderen manifesteer te omarmen als bron van informatie om mijzelf te vergeven.

Blog Anouk Hendriks

 

 

 

 

 

 

 

 

destabiliseer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

