Dag 406 mindcirkels

Naar aanleiding van blog 405 vervolg ik in deze blog met Zelfvergeving. In mijn volgende blog volgt hierop Zelfcorrecties.

Kort samengevat veronderstel en denk ik dat ik door anderen negatief wordt beoordeeld op mijn gebrek aan geld. In mijn gedachten fantaseer ik realiseer mij, zie en begrijp dat ik terugdenk aan vroeger en mij ervaringen herinner, dat ik net als toen wéér meer geld bezit. Hierdoor raak ik ‘the exaltation mindset’ en verlies het contact met de realiteit in Hier omdat ik in mijn geest afgescheidenheid manifesteer door mijn participatie in de ‘exaltation’ energie naar aanleiding van mijn fantasie, vervoering en verrukking gedachten.

Betekenis exaltation:

the exaltation de trance ; de extase (v) ; de betovering (v) ; de vervoering (v) ; de verrukking (v) ; de geestvervoering (v)

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard omdat ik denk dat ik weinig tot geen geld bezit veronderstel en aan mijzelf mijn gedachten onthul ‘daarom kan ik minder leuke dingen doen of het onderhoud van een auto bekostigen’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik van mening ben dat ik door geld gebrek, door een vrouw/partner niet op waarde wordt geschat.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard omdat ik denk dat ik door geldgebrek door een ander niet wordt gezien veronderstel dat ik door een vrouw wordt afgewezen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik negatief oordeel over de bedoelingen van een vrouw.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstel dat ik door een ander niet op waarde wordt geschat.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk dat ik door een ander niet wordt gezien waardoor ik vervolgens denk dat ik door iemand buiten mijzelf wordt afgewezen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij vergelijk met andere mensen die een baan hebben.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf met anderen vergelijk en mijn huidige financiële situatie veroordeel waardoor ik in mijzelf negativiteit, afgunst & jaloezie ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik betaald werk associeer met onafhankelijkheid & zekerheid.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijnzelf vergelijk met geld waaraan ik mijn waarde ontleen als de mens die ik in wezen ben.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard omdat ik mijzelf en mijn waarde ontleen aan de hoeveelheid geld wat ik bezit het gespreksthema geld in relatie tot een vrouw zolang mogelijk ontwijk.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn eigenwaarde & identiteit baseer op het niet of wél bezitten van geld.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat de hoeveelheid geld wat ik bezit fungeert als startpunt om mijn eigenwaarde & identiteit positief of negatief te beoordelen waardoor ik in mijzelf door mijn gedachten aan geld en hoe ik hierop beoordeeld wordt in mijzelf door mijn gedachten energie manifesteer hetgeen invloed heeft op mijn geest.

Als en wanneer ik het ontstaan van energie in mijzelf door mijn gepolariseerde mind gedachten manifesteer, dan Stop ik en Adem.

Ik realiseer mij, zie en begrijp dat ik mijn negatieve of positieve energie, in relatie tot mijn mind eigenheid & identiteit door mijn gedachten manifesteer, participeer in mijn mind, waardoor ik mijzelf toesta en aanvaard dat ik in mijzelf participeer in de energie van afgescheidenheid, geen eenheid en gelijkheid met mijn fysiek Gewaarzijn in Hier wandel.

Ik realiseer mij, zie en begrijp dat ik veronderstel/oordeel ‘wie ik ben’ wordt door mijzelf bepaald door de hoeveelheid geld wat ik tijdens dat moment bezit:

  • tijdens weinig geld bezit = mijn mind bevat negatief geladen energie
  • tijdens méér geld bezit = mijn mind bevat positief geladen energie.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk zodra ik meer geld bezit de hoeveelheid geld fungeert als middel/doel hetgeen mijn stemming en zijn bepaald.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in mijn denken focus op méér geld bezit waardoor ik denk dat ik in mijzelf méér positiviteit ervaar en door méér geld bezit opgewekter ben, vrolijker en zelfverzekerder.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn eigenwaarde en identiteit afmeet aan de hoeveelheid geld en veronderstel – ‘meer geld = betekent minder onzekerheid’. lol

Als en wanneer ik denk dat anderen mijn eigenheid & identiteit positief of negatief beoordelen naar aanleiding van de hoeveelheid geld wat ik bezit, dan Stop ik & Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in relatie tot weinig geld bezit in mijzelf de energie van negativiteit manifesteer waardoor ik mij melancholisch, terneergeslagen, minderwaardig en verslagen voel.

Als en wanneer ik door negatief oordelende gedachten denk ik bezit minder geld, mij vervolgens realiseer, zie en begrijp door mijn gedachten aan minder geld = meer mind negatieve onzekerheid.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik bij de gedachten aan meer geld in het verleden van mijn herinnering leef en mijzelf vergelijk met mijn ervaring waarin ik meer geld bezat kon kopen wat ik wilde.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door het negatief oordeel in mijzelf veronderstel ‘omdat ik nu geldgebrek heb’ beland ik in een emotionele crisis en terugval in zelfdestructief gedrag omdat ik denk dat ik op de hoeveelheid geld wordt beoordeeld door mensen in mijn omgeving.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn negatief geladen gedachten in mijzelf participeer in de energie van negativiteit waardoor ik vervolgens onverschillig wordt, een overlevingsmechanisme is voor mij, mijn manier is om met de tegenslag van geldverlies om te gaan mij realiseer, zie en begrijp dat ik in mijzelf aan het verlies van geld, statusverlies en verlies van mijn eigenwaarde impliceert omdat ik aan de hoeveelheid/hoogte van het geldbedrag dat ik bezit de waarde van mijn eigenwaarde en identiteit ontleen. oeps.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard wanneer ik destructief gedrag inzet om bij anderen reacties uit te lokken. Als en wanneer ik snak naar erkenning & waardering van anderen, dan Stop ik & Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik zelfdestructief gedrag heb ingezet om voorgaande heftige negatieve emoties, zoals schaamte, schuldgevoel, mislukking en falen te reguleren, waardoor de negativiteit die ik in mijzelf manifesteer in de vorm van angst voor nabijheid of angst voor verlating blijft voortbestaan.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf niet op waarde schat is ontstaan als kind, een negatief oordeel betreft waardoor ik primair focus op de negatieve aspecten van mijn jeugd en in mijzelf participeer in de energie van negatieve aandacht waardoor ik in mijn mind denken, voelen en gedrag, de energie van negativiteit manifesteer waardoor ik vanzelf mensen wegduw.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat zodra ik denk ‘als ik weer meer geld heb, dan ben ik zelfverzekerder, flexibeler en minder afhankelijk van de mening van een vrouw, veronderstel want : ‘als’ ik meer geld bezit ‘dan’ dat zij mij niet langer afwijst vanwege mijn geldgebrek. Als en wanneer ik mijzelf afwijs vanwege mijn gedachten ‘ op mijn geldgebrek wordt ik door anderen negatief beoordeeld’, dan Stop ik en Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in mijzelf aandacht schenk aan de veronderstelling ‘negatief oordeel’ ‘mijn geldgebrek betekent afwijzing’.

Wordt vervolgd met Zelfcorrecties.

Soul of Money free record….

 

Geef een reactie

