Dag 402 part 1 Strange Selfdirective

Over welke effectieve kenmerken beschikt het archetype advocaat zodat ik met zelfvertrouwen en zelfrespect mijzelf effectief ondersteun zodat ik in staat ben zonder mind weerstand, frictie of emotionele reactie met mensen te communiceren.
De advocaat belichaamt een zelfdirectieve en levenslange toewijding aan pleiten voor de basis rechten van anderen in het openbare debat. Mensen die verwant zijn aan dit archetype hebben al vroeg een passie ontwikkelt voor het veranderen van sociale kwesties, vooral ten behoeve van iedereen.
Symbolisch hebben zij zich gewijd aan het inspireren van groepen of doelstellingen die die uit zichzelf niet van de grond kunnen komen. Ter vergelijking het archetype van de kluizenaar is duidelijk individueler en missen het vuur van de Advocaat voor het bevorderen van maatschappelijke veranderingen. De advocaat wil in de openbaarheid staan al is het maar door te schrijven of via kunst.
Ik stel mijzelf ten doel in het bepalen van mijn verbintenis met de eigenschappen van de advocaat in overweging te nemen in hoeverre ikzelf mijn leven laat bepalen door maatschappelijke doelstellingen en de bereidheid om actie te ondernemen.
Ik ga wil in ieder geval met mijzelf de verbintenis aangaan en stel mijzelf ten doel dat ik niet langer vanuit emotionele reactie en mind afscheiding hetgeen ik heb aanvaard en toegestaan binnen mijn fysiek awareness, dat ik als zodanig en onder invloed van mijn mind niet langer wil communiceren/reageren omdat ik mij realiseer zie en begrijp als e zodra ik mijzelf toesta dat ik vanuit mijn mind communiceer, niet articuleer vanuit zelfvertrouwen, zelfoprechtheid en zelfrespect en dat mijn mind reactie afscheiding genereert in de vorm van energie, wat niet in het belang is van Alle Leven.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn mind manier van communiceren mijzelf uit mijn fysiek awareness wegduw en mij vervolgens als een kluizenaar terugtrek.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik niet de groep ondersteun door de ratinglist te lezen, mijn afwezig zijn bij LF-chat’s en mijzelf afzonder van mijn afspraak dat deze aspecten onderdeel vormen van mijn journey into what’s best for all, mij realiseer zie en begrijp dat ik groepsleden en mijzelf niet mijn betrokkenheid toon.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van mijn positief geladen veronderstelling “zij voelt mij feilloos aan” verontwaardigd en gekrenkt reageer nadat ik een strange man wordt genoemd.
Als en wanneer iemand mij strange man noemt en ik in mijzelf de energie van afscheiding door verontwaardiging bespeur, dan Stop ik en Adem.
Ik realiseer mij dat ik emotioneel reageer op het woord ‘strange’ waardoor ik in mijzelf mind energie genereer naar aanleiding van dit woord.
Ik realiseer mij dat ik achteraf spijt heb van mijn keuze om haar uit mijn app. bestand te wissen en met name mijn keuze dat ik haar abrupt en zonder verdere uitleg negeer, mij realiseer zie en begrijp dat ik zelf niet op zo’n niet ondersteunende manier bejegend wil worden.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik achteraf spijt heb van mijn keuze dat ik zonder uitleg over de aanleiding van mijn keuze de account gegevens van de dame uit mijn app. vriendenlijst verwijder.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik wel tevreden ben met haar positieve feedback zodra ik mij identificeer met haar goede/positieve eigenschappen nadat zij mij complimenten heeft gegeven.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard zodra ik participeer in mijn mind energie verontwaardiging, mij realiseer zie en begrijp dat IK mijzelf toesta dat ik mijn fysiek Gewaarzijn door overeenkomstige mind energie laat besturen, waardoor ik mijn achteraf realiseer dat ik spijt heb van mijn keuze omdat ik participeer in mijn mindbewustzijnssysteem hetgeen de energie van frustratie en verontwaardiging produceert, informatie bevat waarop ik mijn keuze baseer om haar zonder uitleg te verwijderen uit mijn app. bestand.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn negatief geladen mind energie projecteer op omstanders omdat ik veronderstel dat zij mij volgens mijn interpretatie negatief bejegenen waardoor ik onder invloed van het woord strange in mijzelf bepaal dat ik dit woord ervaar als kritiek en negatief geladen omdat ik vervolgens negatief reageer en mijzelf afzonder van mijn fysiek Gewaarzijn, reageer op een manier die het eenheid en gelijk zijn principe in mijzelf niet effectief ondersteund.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard zodra iemand afwijkt van mijn positieve beeld hetgeen ik van anderen verwacht in de manier waarop zij met mij communiceren en zodra dit afwijkt van mijn verlangen dat ik positief bejegend wil worden, mijn reactie naar aanleiding van het woord strange niet stop en vervolgens participeer in de energie van gekrenktheid en verontwaardiging hetgeen ik in mijn wegduw reactie manifesteer.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat mijn positieve beeld/imago aan gruizelementen gaat omdat de vrouw mij een ‘strange man’ noemt de onderdrukte energie die plakt aan het woord strange mij bestuurt, mij onvoldoende realiseer, zie en begrijp dat ik mijn onderdrukte energetische reactie nog onvoldoende onder ogen ben gekomen.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik de dame wegduw naar aanleiding van mijn participatie in mijn negatief geladen reactie en omdat ik participeer in de energie van verontwaardiging haar in eerste instantie verantwoordelijk maak voor mijn reactie, mij onvoldoende realiseer, zie en begrijp dat ik haar dankbaar kan zijn voor dit Gewaarzijn dat existeert binnen mijn mindbewustzijn,
wordt vervolgd.
2 gedachtes over “Dag 402 part 1 Strange Selfdirective

Geef een reactie

