Dag 400 Part 2 the lawyer sleeps.

Zij voelt je feilloos aan. Zo dacht ik!!! “Out of the blue” noemde zij mij een strange man. Omdat ik deze opmerking absoluut niet had verwacht reageer ik verontwaardigd.

Zie voor context vorige blog.

Zelfvergeving

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik van mensen uit mijn omgeving verlang dat zij mij onvoorwaardelijk accepteren zoals ik ben.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik dacht dat de dame in kwestie mij feilloos aanvoelt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door een wijziging in mijn veronderstelling, dat mensen/de dame uit mijn omgeving mij feilloos aanvoelen, verontwaardigd was naar aanleiding van haar/een opmerking via een app. bericht. Als en wanneer ik naar aanleiding van een externe reactie/opmerking die afwijkt van mijn veronderstelling dat mensen mij feilloos aanvoelen verontwaardigd ben, dan Stop ik en Adem.

Ik realiseer mij dat ik naar aanleiding van haar opmerking dat ik volgens haar een dubbelrol speel, boos en geïrriteerd ben, ondanks de wetenschap dit tweede profiel is absoluut niet door mij aangemaakt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard omdat ik denk dat ik onheus bejegend daarom denk dat ik vals beschuldigd wordt, naar aanleiding van de woorden van een ander, emotioneel reageer, mijzelf eerst verdedig en haar vervolgens blok en verwijder uit mij app lijst, ondanks de wetenschap dat ik onheus bejegend wordt impliceert dat ik een andere bejegening verwacht/verlang. Als en wanneer ik onheus bejegend wordt mij realiseer zie en begrijp dat ik van iemand anders, ander gedrag verlang, dan Stop ik en Adem. Ik realiseer mij dat wat ik verlang onder ogen moet komen alvorens ik in reactie schiet omdat ik zo nodig afscheiding wil manifesteren. duh.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard ondanks dat ik absoluut zelf geen tweede profiel heb aangemaakt uit communicatie en contact ben gestapt.
Als en wanneer ik emotioneel reageer omdat ik veronderstel dat ik vals beschuldigd wordt mij realiseer zie en begrijp dat ik in dit voorbeeld specifiek reageer op de woorden strange man….wordt vervolgd in volgende blog.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik uit contact blijf/ga met mensen naar aanleiding van de opmerking strange man. Ik realiseer mij dat ik naar aanleiding van de woorden stange het woord loser herinner.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat zij S mij in het bijzijn van anderen een loser heeft genoemd. Als en wanneer naar aanleiding van de woorden/opmerking/mimiek/lichaamshouding van een ander gekrenkt voel, dan stop ik en Adem.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk dat ik altijd feilloos moet zijn in mijn gedrag en reactie. Als en wanneer ik niet perfect handel en afwijk overeenkomstig mijn veronderstelling dan Stop ik en Adem.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn keuze vaak bepaal, nadat ik mij laat beïnvloeden door de feedback van anderen, informatie betreft die ik in mijn mind hiermee vergelijk.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van externe reactie/ feedback, in mijzelf vaak ervaar als kritiek.
Als en wanneer ik ondanks mijn Gewaar zijn getriggerd door externe informatie verontwaardigd reageer, dan Stop ik en Adem.
Ik realiseer mij dat naar aanleiding van externe informatie, in relatie staat met de negatief geladen energetische informatie in mijn mind, participeer in krenking en vervolgens irritatie en boosheid ervaar, voor mij aanleiding is dat ik mijn keuze om in contact te blijven bijstel, aanpas of ontwijk. Ik realiseer mij wil ik eigenlijk wel in contact zijn met anderen of leef ik liever als einzelgänger?
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door kritiek van mijn omgeving gekrenkt reageer. Als en wanneer ik vanuit mind reactie articuleren, dan stop ik en Adem.
Als en wanneer ik naar aanleiding van mijn veronderstelling dat de dame in kwestie mij feilloos aanvoelt, omdat zij mij kort daarvoor een compliment gaf en vervolgens dat ik zie, begrijp en mij realiseer dat ik “out of the blue” mijzelf beschuldigd, mij realiseer, zie en begrijp dat haar opmerking bij mij de gedachte “idioot” (strange man) opriep nadat zij mijn foto op een profiel zonder mijn naam zag staan waarop ik dacht “idioot jij denkt dat ik niet oprecht ben”, mij realiseer zie en begrijp dat ik door mijn woorden strange man en idioot te denken afscheiding in mijzelf manifesteer niet participeer in dat wat het beste is voor Alle Leven waarin het eenheid en gelijk principe voor Alle Leven centraal staat.
Ik realiseer mij dat wij tot aan dit moment van beschuldiging – ik voel mij kritisch en onheus bejegend door haar opmerking strange man – waren wij met elkaar in gesprek omdat zij mij kort daarvoor nog een compliment gaf, hetgeen ik als positief heb ervaren.
Ik realiseer mij dat haar opmerking – strange man – voor mij aanleiding was – als negatief geladen heb ervaren – om haar vervolgens uit mijn app. lijst te blokken.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik overweldigd door mijn gedachte/backchat “idioot, wie denk jij dat je bent, doe is effe normaal” in mijzelf als positieve energie heb ervaren in tegenstelling tot de negatieve energie die ik in eerste instantie heb ervaren omdat ik mij in mijn oprechtheid miskend voelde.
Ik realiseer mij zie en begrijp dat ik dacht dat zij haar complimenten oprecht bedoelde en vervolgens backchat en bevestiging ervaar dat vrouwen onbetrouwbaar zijn omdat zij onvoorspelbaar reageren. Zij switchen van positief – naar negatief. Ik realiseer mij dat ik vanuit mijn mind onbewust focus op de negatieve aspecten onbetrouwbaar -en onvoorspelbaarheid. Door deze aspecten in mijzelf te voeden met energie die ontstaat door mijn reactie = de vrouw blokken/bevriezen en ontvluchten, ontvlucht ik overeenkomstige aspecten binnen mijn mind.
Omdat ik dit thema – emotioneel reageren en mensen wegduwen, waardoor ik niet toegankelijk ben voor contact – kort daarvoor heb besproken tijdens de kinesiologie chat realiseerde ik mij dat de advocaat in mij even in slaap was gevallen.
Als en wanneer de advocaat in mij niet van zelf-respect articuleert, dan stop ik en Adem. Ik realiseer mij dat naar aanleiding van mijn veronderstelling “zij voelt je feilloos aan, zo dacht ik naar aanleiding van haar opmerking strange man “Out of the blue” zij mij kort daarop een strange man noemde, haar opmerking voor mij absoluut onverwacht kwam waarop ik verontwaardigd reageerde.
Ik stel mijzelf ten doel dat ik mij realiseer zodra ik in reactie schiet dat ik een deurtje openzet Gewaar ben van mijn energetische reactie in mijn mind, ervaar als informatie waarvan ik kan leren.
Ik stel mijzelf ten doel dat ik minder streng en afkeurend ben mijzelf, mijn gedrag en gedrag van anderen niet moet afkeuren.
Ik stel mijzelf ten doel realiseer als ik van het gedrag van anderen perfectie verwacht en verlang dat zij mij moeten begrijpen en hun woorden beter moeten kiezen, ondanks mijn reactie daarop, dat ik mijn beschuldiging in mijzelf onder ogen moet komen en gebruik als informatie zoals ik in deze blog gewaar ben van de woorden strange man in mijzelf reacties gewaar ben die ik in een volgende blog verder definieer en herdefinieer.
De realisatie “strange man – idioot” wordt vervolgt.

 

Geef een reactie

