Dag 392 Lethargy – loomheid.

A lack of energy and enthusiasm – Doffe onverschilligheid

Periodes of weakness and lethargy – inactivity – inaction – physical Lifelessness.

How does your Mind contribute to the experience of Lethargy on a physical level? Op welke wijze heeft mijn mind invloed op mijn fysieke lichaam?

Why is it important to first and foremost support your body before and while you walk a process in your Mind? Waarom is het belangrijk om mijn fysieke lichaam te ondersteunen gedurende het mind proces dat ik wandel?

How is Lethargy an example of manifested consequence? Op welke wijze manifesteert Lethargy haar mind consequences.

What is manifested consequence? Wat zich in de mind manifesteert als specifieke consequenties?

Emotional physical construct? The emotional and physical experience being lethargic and the different between mental and physical moeheid. Determind and obsessces door backchats in combinatie met een tekort aan fysiek gezonde voeding resulteert in Lethargy en moeheid.

What in the mind can contributed to lethargy? The emotional relationship I have with myself within my mind. Gridline structures in the mind exist as emotional, feelings and physical energy which my mind consciousness system using. Wat er vaak gebeurt in de relatie tussen de mind en het fysieke lichaam is dat het mind bewustzijn bestaat uit emotionele en gevoel energie die invloed heeft op de energie die het fysieke lichaam tijdens inspanning produceert. Mind energie is geen goede energie die ontstaat uit goede fysieke energie. Emoties en feelings contain fysieke energie.

Bijvoorbeeld ik raak in conflict in mijzelf in relatie tot een andere persoon. Het conflict karaktersysteem dat geactiveerd wordt in mijzelf in relatie tot mijn mind conflict genereert haar energie uit goede fysiek energie aanwezig in het fysieke lichaam. Ik genereer mind energie om mijzelf als mind conflict te ervaren tijdens dit conflict als conflict tijdens mijn ervaring met een andere persoon. Het mind bewustzijn systeem bevat onvoldoende energie om dit conflict te voeden en voedt zich met goede fysieke energie. Het mindbewustzijn werkt en krijgt haar kracht door de conflict ervaring in het verleden ontstaan in relatie tot specifieke personen. Als zodanig  als conflict ervaren existeert deze ervaring als herinnering binnen dit mind bewustzijnssysteem.

Als je automatisch en vaak nog onbewust verwacht dat je in relatie tot een specifiek persoon in jezelf in conflict geraakt, en dat die persoon ineens in zijn gedrag veranderd naar vergevingsgezind, stabiel, vriendelijk en begripvol, in gedrag geen conflict profileert. Wat zal er dan gebeuren met de energie van conflict in jezelf? De energie van conflict echter die in je mind als conflict existeert en in relatie tot deze persoon verwacht, de energie van conflict, die een specifiek emotionele signatuur heeft ontwikkelt. Deze energie die is ontstaan en zich in de loop der jaren als signatuur heeft ontwikkelt, door en voor de bestendiging van deze specifieke mind karakter structuur.

De energie van dit karakter is inmiddels geprogrammeerd tot het bestaan een specifiek mind conflict karakter. Dit conflict existeert als mind signatuur. In relatie tot mensen waarin dit karakter ontwaakt vraagt het om emotionele energie, in relatie tot dit conflict binnen de mind, hetgeen in relatie tot conflict situaties of personen nog steeds actief is in de mind, overeenkomstig haar emotionele signatuur.

Deze actieve mind energie resulteert vervolgens in frictie en manifesteert zich in gedachten, gevoelens en gedrag gedrag in relatie tot mensen die dit specifieke mind conflict als signatuur aanwakkert.

In welke realtie verhoudt deze mind informatie – gedachten – en energie – emotie en gevoelens – zich tot het thema lethargy?

The mind way over estimate the amount of mind emotional need. And then it start foltering the emotioneel energie you did not used into this kanaal systems takes a lot of time release this information. This mind emotional systemazation energie informatie needs physical energy you actually need to physically function. The mind looks with eyes at specific situations true those mind signature system. In deze situatie verzeild is het van belang om het fysieke lichaam te ondersteunen omdat het mind conflict de energie van het fysieke lichaam gebruikt om zich te manifesteren.

De eerste fase van Lethargie vraagt van jezelf om jezelf fysiek effectief te ondersteunen door middel van gezonde voeding en supplementen om de energie van het fysieke lichaam weer in balans te brengen.

Next blog – Zelfvergeving – emotioneel conflict in mijzelf gewaar naar aanleiding van een gesprek.

Tijdens een gesprek met een vrouw verteld zij mij over haar ex-man. Dat hij volgens haar is gefaald, niet in staat is om wel succesvol te zijn, omdat hij niet succesvol was/is in zijn zakelijke aanpak. Dat hij bijna failliet is en zijn zaak niet kan verkopen door economische redenen. Hij zal volgens haar weer moeten beginnen zoals een jongen van zestien met niets begint.

Naar aanleiding van haar uitspraak realiseer ik mij dat ik haar woorden persoonlijk aantrek. Want haar uitleg vergelijk ik met mijn mind informatie als herinnering ontstaan tijdens de ervaring met mijn werk verleden als zelfstandig ondernemer. Ik baseer en vergelijk mijn backchat met haar woorden. Ik denk terug aan mijn carrière waarin ik volgens mijzelf heb gefaald. De gedachte dat ik ook terug geworpen wordt naar de periode toen ik zelf zestien was, doet mij vervolgens de moed in de schoenen zakken. Ik ervaar verdriet en ontreddering. Vervolgens ben ik gewaar van de energie van tegenzin die in mijzelf opborrelt als ik eraan denk wat ik heb bereikt nooit meer zal realiseren. Dat ik door mijn inzet en motivatie om iets te bereiken financieel succesvol en onafhankelijk van anderen was en wil weer wil zijn, ervaar ik als een onbereikbaar ver van mijn bed show doel.

Ik realiseer mij een patroon dat ik bij meningsverschil en zakelijk conflict altijd ben weg gevlucht uit conflict situaties. Dat ik vervolgens door spijt, teleurstelling en schaamte overmand werd naar de drank greep of vrouwen versierde om mijn emotionele mislukking en falen, door conflict en falen ontstaan, heb weg gedrukt vanuit mijn verlangen naar positiviteit. Van vrouwen verwachte, dat zij mij zouden ervaren als aardig en vriendelijk. Vrouwen waarbij ik mijn slachtofferschap kon uiten en die vervolgens begripvol en vriendelijk waren in hun gedrag richting mij. Door de uitsprak van de vrouw die sprak over haar ex-man, was ik in de veronderstelling dat zij haar man veroordeelde. Zij deed mij denken aan G die mij altijd bekritiseerde om het feit dat ik volgens haar niet in staat ben om succesvol te zijn. Mijn opa deed deze uitspraak ook eens nadat hij opmerkte dat mijn vader er ook altijd een zooitje van maakte.

Nude Solution commitment physically walk

First I has Support my physical body aswell. De relatie mind en body, de mind ervaring als backchat heeft zeker invloed op het fysieke lichaam. De gemanifesteerde consequencies van de mind backchat heeft invloed op het fysieke lichaam in de vorm van moeheid, loomheid, inactivity, inaction and physical Lifelessness. Support the physical body with healthy nutrion’s, vitamines and minerals, homeophatie, voldoende slaap, geen alcohol, geen sigaretten en voldoende beweging.

Lethargy: Introduction – Atlanteans – Part 212

Geef een reactie

