Dag 377 Confidence

Ik realiseer mij dat ik keuzes en gedrag van mensen uit mijn omgeving vaak interpreteer en waarneem als probleem. Dat ik door onbegrip vervolgens ga zoeken naar redenen en verklaringen voor hun keuze.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik door mijn zoektocht naar verklaringen voor andermans gedrag mijn aandacht niet richt op een oplossing door mijn eigen veronderstelling te benutten als praktische informatie om zelf mijn richting te definiëren. Als en wanneer ik de aanleiding van andermans gedrag buiten mijzelf leg en gebruik als informatie voor mijn keuze, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij, zie en begrijp dat ik de informatie van mijn probleem stelling óók effectief kan herdefiniëren naar praktische mogelijkheden en mijzelf eerst kan ondersteunen door mijzelf door mijn weerstand te Ademen en vervolgens een correctie beschrijf en wandel die mij in Hier praktisch ondersteunt. Ik stel mijzelf ten doel dat ik relatie tot gedrag van anderen niet in de weerstand schiet en in contact wil blijven met mijn omgeving en nadat ik mij Gewaar ben mijn weerstand mijn weerstand door Adem en vervolgens praktische oplossingen om in contact te blijven met mijn omgeving daadwerkelijk wandel.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik dacht dat de keuze’s van V door G getolereerd werden, aan gedrag van V door G geen consequenties werden verbonden. Als en wanneer ik aan gedrag van anderen consequenties verbind, dan Stop ik en Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat het gedrag van V zonder consequentie getolereerd werd. Als en wanneer ik andermans gedrag veroordeel, dan Stop ik en Adem.

Als en wanneer andermans gedrag niet overeenkomt met mijn realiteit omdat ik consequenties en verklaringen verlang, dan stop ik en Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard zodra mensen afwijken van mijn begrip, onbegrip ervaar, dat zij vervolgens verantwoording moeten afleggen over de redenen van hun gedrag. Als en wanneer gedrag van een ander afwijkt van mijn verlangen dat zij mijn begrip niet respecteren, dan Stop ik en Adem. Ik realiseer mij dat een ander hoe ik begrip interpreteer veronderstel hoe zij zich dienen te gedragen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard als de uitleg die ik verwacht uitblijft, geïrriteerd raak.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn kritiek, irritatie en ongenoegen adresseer aan een ander.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik een verklaring opeis. Als en wanneer ik verlang naar duidelijkheid over de aanleiding van andermans gedrag, dan Stop ik en Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van andermans gedrag irritatie, kritiek en ongenoegen ervaar.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard als ik geïrriteerd of boos ben dat ik mensen wegduw.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard als ik andermans gedrag niet begrijp, geen begrip heb voor andermans gedrag. Als en wanneer ik andermans gedrag vanuit onbegrip interpreteer, dan Stop ik en Adem. Ik realiseer mij zodra ik onbegrip ervaar, onbegrip grip heeft op mij.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik de betekenis van mijn gedachten niet herdefinieer naar praktische oplossingen. Als en wanneer ik de betekenis van mijn gedachten als onbegrip ervaar, dan Stop ik en Adem.

Ik realiseer mij, zie en begrijp zodra ik de aanleiding van mijn onbegrip stop, dat ik mijn gedachten ombuig van anderen niet langer verlang dat ik van anderen begrip verwacht. Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard als ik in mijzelf onbegrip ervaar, dat ik participeer in mijn verlangen, mijn eis dat ik van anderen begrip verwacht, mijzelf niet effectief ondersteun.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard zodra ik gedrag van anderen interpreteer alsof zij nooit begrip tonen voor mijn onbegrip, mijn mind toestem dat ik mijzelf participeer in de energie van onbegrip.

Als en wanneer ik van anderen voor mijn onbegrip begrip verwacht, dan Stop ik en Adem. Ik realiseer mij, zie en begrijp dat ik de keuze heb gemaakt dat ik van anderen begrip voor mijn onbegrip verwacht en zodra dit begrip achterwege blijft, dat ik hen wegduw.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik verlang naar duidelijkheid of excuus van mensen die mijn onbegrip negeren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik van een ander opheldering en uitleg verwacht.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik dacht ik ben aanleiding voor andermans gedrag. Als en wanneer ik geïrriteerd raak en van een ander opheldering en duidelijkheid verlang, dan Stop ik en Adem.

Ik realiseer mij, zie en begrijp dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van andermans gedrag dacht dat mijn gedrag aanleiding was voor dit gedrag.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan dat ik bij weerstand, weerstand Dooradem en de praktische doelen die ik beschrijf zal uitvoeren.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik gedrag van een ander ervaar als gedrag van de ander.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik uit de situatie wegloop als ik weerstand ervaar.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik mijn weerstand niet veroordeel, dooradem en onder ogen kom, mijzelf effectief ondersteun omdat ik in contact wil blijven met mijn omgeving nadat ik mijn weerstand onder ogen kwam.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik praktische mogelijkheden wandel om de samenwerking en relatie met anderen te ondersteunen. Ik realiseer mij, zie en begrijp zodra ik afwijkende argumenten ervaar, geen afkeuring betekent van mijn argumenten, argumenten gebruik en zie als informatie om elkaar te versterken,

wordt vervolgd….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

Geef een reactie

