Dag 382 Dreaming

Vannacht had ik een droom. Ik werd omringd met mensen die ik ervaar als machtig. Mensen die in het bezit zijn van veel geld.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik aan veel geld bezitten macht toeken. Als en wanneer ik aan het bezit van veel geld macht toeken, dan stop ik en Adem. Ik realiseer mij gedachte die ik toeken aan veel geld willen bezitten negatieve invloed had/heeft op mij.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat het niet mijn uitgangspunt was om met geld leuke dingen te doen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik aan het bezit van veel geld, mijn positieve identiteit, status en imago bevestigde.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij realiseer zie en begrijp door het verlies en gemis van veel geld de relatie van veel geld mijn afhankelijkheid van veel geld gewaar werd waarmee ik mijn positieve identiteit, imago en status gestalte gaf.

Ik realiseer mij toen er een moment in mijn leven aanbrak waarin ik niet veel geld bezat, dat ik toen dacht dat ik op het verlies van veel geld negatief beoordeeld werd, door het verlies van veel geld veronderstelde dat mensen mij daarom nakeken op straat.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik dacht, dat zij dachten, hij is mislukt en hij heeft gefaald. Als en wanneer ik denk dat ik door het verlies van het bezit van veel geld denk dat ik minder ben in relatie tot de mensen uit mijn droom en mensen die veel geld bezitten, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij door de gedachten die ik in mijzelf heb aanvaard en toegestaan in relatie tot het verlies van veel geld in mijzelf ervaar alsof ik door anderen negatief geëvalueerd wordt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard mijn gedachten die ik in mijzelf heb aanvaard en toegestaan in relatie tot het verlies van veel geld in mijzelf ervaar alsof ik door anderen negatief geëvalueerd wordt. Als en wanneer ik mijzelf negatief evalueer in relatie tot het verlies/bezit van geld, dan stop ik en Adem.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij door mijn negatieve gedachten over het verlies van veel geld schaamde en angstig werd voor straten en pleinen waar ik bekende mensen kon ontmoeten.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik dacht dat zij mij negatief zouden beoordelen, dit negatieve oordeel in mijzelf ontweek, de openbare ruimte en gelegenheden waar ik bekende mensen kon/kan ontmoeten ging vermijden.

Als en wanneer ik een negatief oordeel in mijzelf ontwijk, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij dat ik het contact met de wereld en realiteit om mij heen ging ontwijken en alleen mijn primaire levensbehoeften heb vervuld en dat ik zie en begrijp dat ik de negativiteit die ik van anderen verwacht, in mijzelf manifesteer naar aanleiding van mijn gedachten die ik heb toegekend aan het bezit en de waarde van veel geld waarmee ik binnen mijn wereld en realiteit een negatief scenario heb gecreëerd binnen mijn mind informatie bevat waardoor ik veronderstel dat het bezit van veel geld bepaald dat ik een beter/positief/waardevol mens ben.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard door het bezit van weinig geld denk dat ik inferieur ben aan mensen die veel geld bezitten.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik aan het bezit van veel geld een superieure rol heb toegekend die mij verzekerde van een positieve status waaraan ik mijn imago ontleend heb om mijn negatieve zelfbeeld op te poetsen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik allerlei scenario’s bedenk om mijn negatieve zelfbeeld op te poetsen, dat ik in mijzelf zie en begrijp dat ik mogelijkheden overweeg om snel aan veel geld te komen. Als en wanneer ik mogelijkheden overweeg om snel aan veel geld te komen, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij dat ik mijn zelfbeeld ontleen aan de status van veel geld bezitten.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik verlang naar meer geld, om mijn negatief geladen zelfbeeld te ontzien, verlang naar status door veel geld bezit.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik onverschillig omgesprongen ben met geld, mij realiseer, zie en begrijp dat ik de aspecten van mijn negatief geladen zelfbeeld onder ogen moest komen omdat ik dacht/denk wie ik ben bepaald wordt door de hoogte van mijn bankrekening.  Als en wanner ik denk wie ik ben is wat ik in materieel opzicht bezit, dan stop ik Adem.

Ik realiseer mij dat ik mij als kind heb voorgenomen om zelfstandig ondernemer te worden om aan te tonen dat ik in staat was om het beter te doen dan de voorbeelden die ik heb gekregen uit mijn omgeving, waar ik onbalans heb waargenomen door verlies van materieel en geld. Ik realiseer mij dat ik succesvol zijn associeer met beter zijn dan de voorbeelden die ik heb gezien in mijn omgeving de gedachte heb ontwikkelt succesvol zijn staat in relatie tot mislukken, pech en falen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij als kind heb voorgenomen om zelfstandig ondernemer te worden om aan te tonen dat ik in staat was om het beter te doen dan de voorbeelden die ik heb gekregen uit mijn omgeving, waar ik onbalans heb waargenomen door verlies van materieel en geld.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik succesvol zijn associeer met beter zijn dan de voorbeelden die ik heb gezien in mijn omgeving de gedachte heb ontwikkelt succesvol zijn staat in relatie tot mislukken, pech en falen. Als en wanneer ik succesvol zijn relateer aan wat ik doe mislukt toch weer, dan stop ik en Adem. Ik realiseer mij dat ik in mijn mind voortdurend bemiddel tussen de polariteiten succesvol zijn en mislukken.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik de aspecten van succesvol zijn en mislukken verder onder ogen kom,

wordt vervolg…

Een gedachte over “Dag 382 Dreaming

Geef een reactie

