Dag 378 Rate myself on appearance

Waarom noem ik specifiek gedrag van mensen sociaal wenselijk en hoe beoordeel ik mijzelf ten opzichte van mijn veronderstelling dat anderen sociaal wenselijk gedrag vertonen?

Sociaal wenselijk: Gedrag van soortgenoten ten opzichte van elkaar; gedragingen van een persoon of groep met betrekking tot een bepaalde sociale omgeving omdat dit van die omgeving gewenst en verwacht wordt. Ik realiseer mij dat ik wezenlijk verlang naar openheid en oprechtheid van anderen ten opzichte van de schijn die zij mij tonen.

Ik realiseer mij als ik mijzelf in relatie tot mensen ervaar, waarvan ik denk dat zij sociaal wenselijk gedrag vertonen, dit gedrag van hen als in mijzelf aanvaard en toegestaan als onwenselijk ervaar, mij relaiseer zie en begrijp dat ik mijzelf in mijn relatie tot mijn wens zie en begrijp dat ik sociaal wenselijk gedrag verafschuw en niet aanmoedig en bij voorkeur oprechtheid en openheid ambieer.

Ik realiseer mij dat ik veronderstel dat ik wenselijk en onwenselijk gedrag zie als zwart – wit en tegenovergesteld van elkaar, in mijzelf kan aanvaarden en toestaan. Want wat ik als wenselijk ervaar, dat wat ik pretendeer, als onwenselijk ervaar, uitsluit en veroordeel. Ik realiseer mij, zie en begrijp dat wenselijk en onwenselijk, afzonderlijk van elkaar, als elkaars tegenbeeld, als zodanig, als aspecten van wenselijk en onwenselijk, zich als zodanig, in mijzelf manifesteer.

Ik ben van mening omdat ik weinig inkomen heb, in mijzelf ervaar als onwenselijk, aspecten zijn in mijzelf, informatie bevat waarmee ik mijzelf een schuldgevoel aanpraat. Ik realiseer mij dat ik daarom denk dat ik gefaald heb en oninteressant ben voor een vrouw, omdat ik mijzelf negatief beoordeel omdat mijn inkomen bepaald hoe mensen mij beoordelen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik wens dat ik door mensen niet beoordeeld wil worden op sociaal wenselijk gedrag.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf beoordeel overeenkomstig mijn beeld en gedachten, veronderstel dat ik door anderen wordt beoordeeld op uiterlijk en de kleding die ik draag.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk dat mijn uiterlijk en kleding die ik draag voor mensen van doorslaggevend belang is dat zij mij waarderen.

Als en wanneer ik denk dat ik door anderen wordt beoordeeld op sociaal wenselijk gedrag, dan stop ik en adem.

Ik realiseer mij wat ik in mijzelf als onwenselijk ervaar, mijn wens toont, dat ik sociaal wenselijk gedrag aanmoedig omdat ik niet open en oprecht durf te zijn dat ik afhankelijk ben van de hoogte van mijn uitkering die minimaliseert om te kunnen voldoen aan mijn wens dat ik mij wel wil hullen in uiterlijke tooi, I realize and see this is al about my fucking  social behave believe, which looks like the feathers I put in my ass.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik veronderstel dat ik wenselijk en onwenselijk gedrag zie als zwart – wit, als negatief oordeel dat ik mij existeert, veroordeel als negatief ervaar als tegenovergesteld van elkaar.

Als en wanneer ik niet kan aanvaarden dat ik in mijzelf kan aanvaarden en toestaan dat ik de aspecten van wenselijk en onwenselijk veroordeel, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij dat wat ik als wenselijk ervaar, pretendeer, dat wat ik als onwenselijk ervaar, afkeur en uitsluit, veroordeel.

Ik realiseer mij, zie en begrijp dat wenselijk en onwenselijk, afzonderlijk van elkaar, als elkaars tegenbeeld, als zodanig, als aspecten van wenselijk en onwenselijk, als zodanig, in mijzelf manifesteer.

Ik realiseer mij dat ik van mening ben omdat ik weinig inkomen heb, in mijzelf ervaar als onwenselijk, aspecten zijn in mijzelf, informatie bevat waarmee ik mijzelf een schuldgevoel aanpraat.

Ik realiseer mij dat ik daarom denk dat ik gefaald heb en oninteressant ben voor een vrouw, mijzelf negatief beoordeel omdat ik denk dat de hoogte van mijn inkomen bepaald hoe mensen mij beoordelen.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk dat een hoger inkomen garandeert dat ik vaker nieuwe kleding kan aanschaffen, schoentjes, naar de kapper gaan kan bekostigen, strakke stijlvolle broeken kan kopen, een auto kan rijden en aanschaffen, uit eten gaan, op vakantie, dat ik op deze aspecten die ik niet kan bekostigen beoordeeld wordt als mens wie ik ben als uiterlijk vertoon los staat van de mens die ik in wezen ben.

Als en wanneer ik de mens die ik in wezen ben veroordeel omwille van de waarde die ik toeken aan uiterlijk vertoon, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij dat ik mij aanpas aan het beeld van uiterlijk vertoon, verkies boven de mens die ik in wezen ben; begripvol, inlevend en vredelievend en de eigenheid van mensen die zichzelf zijn, waarvan ik denk dat zij dit doen, zonder schroom.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in mijzelf mensen die volgens mijn beleving uitstraling hebben, veronderstel omdat zij nette kleren of mooie schoentjes dragen en zich opsmukken met andere uiterlijkheden, denk dat zij mij negatief beoordelen op mijn gemis aan voldoende inkomen omdat ik denk dat ik zonder deze aspecten minder ben dan mensen die zich bepaalde accessoires wel kunnen veroorloven, voor mij een diepere betekenis impliceert, betekent dat ik wil voldoen aan een uiterlijk beeld waarop ik, als ik hieraan voldoe, positief beoordeeld wordt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijzelf beoordeel op een tekort aan inkomen waarmee ik mijn uiterlijke schijn kan bekostigen.

Als en wanneer ik wil faal in het voldoen aan een uiterlijk beeld dat ik mijzelf manifesteer, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij dat ik denk als ik mijzelf positief bevoordeel door een positief beeld te manifesteren door uiterlijk vertoon dat ik voldoe aan een norm die ik in mijzelf aanvaard heb en toegestaan omdat ik in mijzelf heb aanvaard dat uiterlijk en kleiding als norm wordt gehanteerd door anderen.

Als en wanneer ik veronderstel dat anderen een norm hanteren in hun beoordeling, dan stop ik en Adem.

Ik realiseer mij dat ik deze uiterlijkheid norm in de vorm van kleding en andere middelen in mijzelf heb aanvaard en toegestaan als maatstaaf van die wie ik ben, niets zegt over wie ik wezenlijk ben, een mens die vredelievend is, de kracht van de wezenlijkheid zoals ieder mens als eenheid en gelijkheid beginsel is bedoeld, wil promoten en manifesteren in mijn gedrag in Hier, in relatie met anderen.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik mijzelf als eenheid en gelijkheid beginsel wil profileren en als ik in mijn mind schiet en verval in uiterlijke waardigheid, mijzelf Stop en Adem.

 

 

Geef een reactie

