Dag 364 routine tasks delay

Gisteren ging ik een andere activiteit uitvoeren terwijl ik met een taak bezig was.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik een lopende activiteit uitstel.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik deze lopende activiteit een rapportage activiteit op mijn werk betreft die ik uitstel

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik een handeling uitstel die op dat moment uitgevoerd moet worden.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard door het uitstellen van een rapportage handeling creëer ik onnodige stress.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat de rapportage activiteiten die worden vermeden, steeds groter en moeilijker lijken te worden.

In mijn vorige stage rapporteerde ik niet adequaat door tegenstelde berichten van leiding gevende over de noodzaak om deze handeling volgens afspraak te verrichten. Omdat ik dit structureel heb vermeden, stapelden de rapportage taken zich op.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik gisteren op mijn werk een rapportage handeling heb uitgesteld omdat er een activiteit tussen kwam.
Als en wanneer ik een rapportage taak uitstel omdat er een andere taak tussen komt, dan stop en adem ik.
Ui ervaring in mijn vorige stage realiseer ik mij, zie en begrijp dat het voor mij steeds lastiger wordt om te beginnen aan rapportage taken, omdat het onbegonnen werk lijkt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat het vaak gaat om routineklusjes als opruimen, schoonmaken, post bijhouden, rekeningen betalen, telefoontjes plegen enzovoorts.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat onuitgesproken irritaties kunnen bijdragen aan dit soort onnodige stress.
Als en wanneer ik onuitgesproken irritaties in mijzelf ervaar dan stop ik en adem.

Ik realiseer mij zie en begrijp als er veel van dit soort zaken uitgesteld worden, kan mijn stressniveau behoorlijk oplopen.
Ik stel mijzelf ten doel dat de enige methode is om de achterstand in te halen en vervolgens de discipline op te brengen om alles bij te houden. Ik realiseer mij zie en begrijp dat dit adequaat en consequent verrichten van taken op termijn erg veel stress schelen.

Ik realiseer mij zie en begrijp dat mijn keuze om taken uit te stellen ontstaat door mijn interpretatie van externe invloeden? Het uitstellen van routine klusjes werd ik mij gewaar na aanmelding op een datingsite. Deze afleiding resulteert in veel stress.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in eerste aanzet reageer ik op site mensen naar aanleiding van ‘hoe ziet zij eruit!!!’
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat in mijn mind een positief beeld creëer en vergelijk met aspecten die voldoen aan mijn voorkeur plaatje.
Als en wanneer ik op basis van een extern profiel en beeld een vergelijking maak met mijn wens beeld, dan stop ik en adem.

Ik realiseer mij dat ik mij inschreef op deze site ging naar aanleiding van mijn behoefte aan positieve aandacht.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mij inschreef op een datingsite naar aanleiding van mijn behoefte en vraag naar positieve aandacht, waardering en knuffels.Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik afgeleid door mijn vraag naar aandacht, waardering en knuffels in de ban was van mijn behoefte aan aandacht, waardering en knuffels mijn routine klusjes in en om het huis en werk gerelateerd veronachtzaamde (neglected). en dacht omdat ik de aandacht waard ben ga ik op zoek naar de energie ‘aandacht’, ‘waardering’ en ‘knuffels’.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard nadat ik iemands interesse had gewekt en een afspraak gepland voor een ontmoeting mijn mind tot aan dat moment positieve energie genereerde vanuit mijn gedachten: ‘het is mij gelukt om iemand te interesseren, iemand die interesse heeft in (mijn beeld en profiel tekst)!!!
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik op basis van een profielfoto en profielteksten mijn aandacht verloor voor dagelijkse routine klusjes.
Als en wanneer ik door mind fantasie woorden en gedachten en door beelden positief geladen energie genereer, dan stop ik en adem.
Ik realiseer mij zie en begrijp dat ik onder invloed van mijn mind energie productie de aandacht voor praktische taken uit het oog verloor en ging veronachtzamen.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik onder invloed van mind energie bepaal dat ik routine klusjes uitstel.
Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik onder invloed van mijn mind obsessie naar aandacht, waardering en knuffels routine klusjes veronachtzaam.
Als en wanneer ik extern via beelden en profielteksten mijn verlang naar aandacht, waardering en knuffels voedt om mijn reeds aanwezige mind obsessie te voeden met positieve energie, dan stop ik en adem.
Ik realiseer mij zie en begrijp dat ik als kind verlangde naar intimiteit in de vorm van aandacht, waardering en knuffels (affectie) en dacht mijn verlangen wordt veronachtzaamd, mijn interpretatie, door mijn opvoeders.

Ik realiseer mij dat ik mij Gewaar wordt van het woord kritiek.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik kritiek had op mijn opvoeders naar aanleiding van het feit dat ik hen in hun gedrag ervan beschuldigde dat zij mijn vraag naar aandacht, waardering en knuffels veronachtzaamde.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik erg kritisch ben op woorden die mensen uitspreken in mijn richting

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat als ik externe communicatie interpreteer als veronachtzaming van mijn behoefte en verlangen naar positieve feedback/energie genereer naar aanleiding van hun positieve bejegening waaruit blijkt dat zij mij waarderen, erkennen en van knuffels voorzien, mij moet realiseren zien en begrijpen dat ik mijn mind aan het pimpen ben met externe positieve energie en zodra deze positieve energie ontbreekt binnen mijn interpretatie en Gewaarzijn dat ik hen, de ander vervolgens veronachtzaam en negeer.

Als en wanneer ik de ander negeer, dan stop ik en adem.
Ik realiseer mij dat ik als kind zonder uitleg achterbleef met een vraag – in mijzelf aanvaard en toegestaan als woorden die gedachten werden – naar aanleiding van grove veronachtzaming hetgeen ik waarnam in het gedrag van D als zodanig voorgespiegeld kreeg, mijn interpretatie werd en dit gedrag en voorbeeld als veronachtzaming geïnterpreteerd heb waarna ik verlangde dat D excuus zou maken en uitleg zou geven over de beweegredenen van D.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van mijn interpretatie veronderstel dat mensen verplicht zijn excuus te maken en verantwoording af te leggen omtrent hun beweegredenen als blijkt dat zij afwijken van mijn mind verwachtingsbeeld.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard als mensen afwijken van mijn verwachtingsbeeld dat ik denk: ‘jij zou eigenlijk excuses moeten aanbieden’ of ‘jij zou eigenlijk jouw beweegredenen moeten verantwoorden aan mij’ en als jij dit niet doet dan veronachtzaam jij mijn mind verlangens en verwachting.

Als en wanneer ik mijn mind verlangen negeer en de ander verantwoordelijk maak voor hetgeen ik als veronachtzaming in mijn mind interpreteer waaruit mijn vraag ontstaat ‘jij zou eigenlijk’ dan stop ik en adem.

Als en wanneer ik van een ander jij zou eigenlijk verlang zich in mijn manifesteert, dan stop ik en adem.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik in een van mijn volgende blogs zelfcorrecties beschrijf naar aanleiding van deze blog.

Wordt vervolgd

Een gedachte over “Dag 364 routine tasks delay

  1. Pingback: Dag 365 Proper Care | Jan's No Longer Fear into Life Journey

Geef een reactie

