Dag 353 The contradiction point within me

The image which create my mind glamour!!! Een plaatje creëert de glamour hetgeen ik verwacht!!! Omlijst met woorden, beelden en veronderstellingen van de informatie die mijn mind manifesteert. Mijn beeld van glamour is dat ik een verwachting heb.

Een door mij gecreëerd glamourbeeld. Een beeld dat informatie bevat over door mij bedachte eigenschappen overeenkomstig het beeld van mijn verlangen. Informatie en eigenschappen dat mijn voorstelling en opvatting vertegenwoordigd. Mijn illusie, mijn perspectief mijn interpretatie hetgeen ik op iemand anders projecteer zonder dat die ander wetenschap heeft aan de informatie die aan mijn beelden kleeft.

In mijn vorige blog heb ik mijn verwachting beschreven nadat ik via app verschillende verzoeken doe dat ik graag een bijeenkomst tot informatie uitwisseling wil plannen. Ik realiseer mij dat binnen een dag een antwoord op mijn verzoek verwacht.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard nadat ik via meerdere app verzoeken voorstellen doe en informatie uitwisseling wil plannen verwacht ik binnen een dag een antwoord terug. Als en wanneer ik naar aanleiding van meerdere app verzoeken, voorstellen doe tot informatie uitwisseling en contact momenten wil plannen geen reactie terug krijg geïrriteerd raak, dan stop ik en adem. Ik realiseer mij dat ik door mijn verwachting in mijzelf frustratie ervaar. Ik stel mijzelf ten doel dat ik de volgende keer zelf weer contact opneem sta voor mijn verzoek omdat ik dit belangrijk vind. Ik realiseer mij dat ik niet akkoord ga met de tegenargumenten van mijn gesprekspartner die van mening is dat ik naast eerdere berichten meer verzoeken aan haar kan richten want ik heb volgens haar tijd genoeg omdat ik geen baan heb.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat als ik berichten ontvang via de app waarin gevraagd wordt of ik sneller kan reageren denk tsssss ‘wie denk je dat jij bent’ dat je verwacht dat ik sneller terug reageer.

Als en wanneer ik denk wie denk jij dat jij bent, dan stop ik en adem. Ik realiseer mij dat ik zelf altijd snel contact/reactie terug verwacht. Ik stel mijzelf ten doel dat ik dit punt ga bespreken met mijn buddy.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik de snelheid van een ander die een reactie terug verwacht bekritiseren en veroordeel. Als en wanneer ik kritiek heb op het gedrag van een ander, dan stop ik en adem. Ik realiseer mij mijn reactie een relatie legt met een punt in mijzelf dat gemanifesteerd wordt naar aanleiding van de ongeduldige reactie/waaraan ik ongeduld verbind en gedachten in mijzelf gewaar zoals opdringerig, jouw ongeduld is over de top, waar bemoei jij je mee, ik wordt moe van jouw snelheid, kun jij je niet inhouden en je ongeduld onderzoeken. Ik realiseer mij ook dat ik vaak gedrag en reacties van anderen signaleer en denk doe er iets aan mij niet altijd relaiseer dat mijn mind bewustzijn systeem onderdrukte energie genereert nar aanleiding van mijn interpretatie van het gedrag van een ander dat zich in mij zelf afspeelt en opplopt.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk ik vind jouw gedrag opdringerig.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard de gedachte dat ik denk ik vind jouw manier van communiceren ongeduldig en over de top, overdreven en dramatisch. 

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik denk waar bemoei jij je mee

IK vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard een gevoel te ervaren en denk ik wordt moe van jouw snelheid, kun jij je niet inhouden en je ongeduld onderzoeken. lol

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik vaak gedrag en reacties van anderen signaleer/waarneem en zelf interpreteer en vervolgens denk doe iets met jouw reacties mij niet altijd onmiddellijk realiseer dit is mijn mind bewustzijn systeem dat spreekt vanuit onderdrukte energie,

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik energie en informatie in mijzelf genereer naar aanleiding van het gedrag van een ander interpreteer overeenkomst dat wat zich in mij zelf afspeelt en in mijn bewustzijn opplopt.

Als en wanneer ik verwacht dat iemand snel reageert en de snelheid die een ander verwacht tijdens app. verkeer veroordeel of bekritiseer, dan stop ik en adem ik. Ik realiseer mij dat ik dit punt gewaar wordt naar aanleiding van deze blog.

Ik stel mijzelf ten doel dat ik dit punt hetgeen een contradictie bevat verder zal uitdiepen.

Wordt vervolgd.  

Geef een reactie

