Dag 342 Discharge my cover.

Als ik vroeger bang was en mijn angst wilde bespreken, kreeg ik van K te verstaan: ‘gedraag je niet zo kleinzerig’.

So I accept and allowed myself I want to Discharge my mind cover, Open-up and Uncover the meaning I have decided the negative expectation influenced me by the word kleinzerigheid, which provides my mind with energy which effects my physical awareness, because I longed for other conduct from K and later by others.

Such as a conducter with his/here behave conduct the musicians play his music. In this blog I play my own music discharge my cover word. Now I realize others make me aware of my music. In my past reality bin thinking K is responsible.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik in mijzelf weerstand ervaar als ik terug denk aan mijn associatie met de opvatting kleinzerig.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard zodra ik mijn angst bespreekbaar maak dat ik angstig wordt voor de gevolgen van mijn uitspreken

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaar dat ik de oorzaak van mijn bang niet zijn bespreekbaar maak omdat ik veronderstel dat ik in relatie tot mijn openhartigheid wil voorkomen omdat ik van K een veroordelende, snerende, denigrerende reactie verwacht.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik mijn angst veroordeel omdat ik denk zodra ik mijn angst bespreek een reactie verwacht die ik in mijzelf onderdruk als opvatting ‘gedraag je niet zo kleinzerig’

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard omdat ik in mijzelf deze reactie verwacht mijn negatief geladen angst woorden inslik naar aanleiding van de opvatting van K ‘ik vind dat jij je kleinzerig gedraagt’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van deze woorden de uitspraak van K opgevat heb om mijn bang zijn niet uit te spreken.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik met mijzelf overeen kwam mijzelf fysiek te beperken omdat ik mijn woorden beter inslik als ik mijn angst bespreekbaar wil maken omdat ik negatieve reacties wil voorkomen van mensen uit mijn omgeving.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik naar aanleiding van mijn herinnering met de ervaring als ik bang ben zegt K doe niet zo kleinzerig in mijzelf heb aanvaard dat ik de opvatting van K relateer aan  mijn openhartigheid hetgeen veroordeelt werd met veroordelende, snerende, denigrerende woorden.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik uit angst voor reacties towards anderen mij realiseer dat ik de lading die plakt aan de woorden/eis van K heb ervaren/geïnterpreteerd als negatief in reactie op/in relatie tot mijn openhartigheid negativiteit verwacht en naar begrip verlang.

Als en wanneer ik in relatie tot mijn openhartigheid verwacht dat mensen van mij eisen doe niet zo negatief want je gedraagt je kleinzerig, dan stop ik en adem ik.

Ik realiseer mij dat ik verwacht dat anderen mijn openhartigheid als vanzelfsprekend veroordelen omdat het vanzelf sprekend is dat ik kleinzerig werd/ben als ik mij openhartig gedraag.

Ik realiseer mij dat ik mijzelf vooraf aan kleinzerigheid mijzelf als ik ben openhartig, spontaan, als Zelfeerlijk heb ervaren. Ik realiseer mij dat ik kon genieten van vliegeren in het gras liggend op mijn rug in de wei achter ons huis en toen wij ging verhuizen dacht dat in onze nieuwe woonplaats achter ons huis ook zo’n zelfde wei zou liggen waarin ik zou gaan vliegeren.

Ik realiseer mij dat ik de teneergeslagenheid van K kon ontvluchten, mijzelf kon coveren, door mijzelf terug te trekken, af te zonderen in mijn fantasie als/dan mind fantasie gedachten die mij beschermde (cover) tegen de negativiteit die ik verwachte. Mijn fantasie werd binnen mijn wereld mijn realiteit waarin ik mij kon terugtrekken ‘as a ghost in my mind existence’.

Ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan en aanvaard dat ik met mijzelf een gedrag of duurzaam patroon overeen kwam dat impliceert dat ik mijzelf realistisch beperk in mijn fysieke mogelijkheden.

Als en wanneer ik met mijzelf overeenkomstig een methode die een valkuil beschrijft nog meer beperk, dan stop ik en adem ik.

Ik realiseer mij hetgeen binnen de psychiatrie wordt gezien als de pathologie (structuur met specifieke kenmerken) van een persoonlijkheidsstoornis, waarbij persoonlijkheid bestaat als fysiek, awareness en mindbewustzijn, hetgeen binnen de psychiatrie niet impliciet wordt benoemt als bestaan dat bestaat uit drie onafhankelijk van elkaar existerende existentie. Wat essentieel is voor verandering is om de mind te ontdoen van haar energetische lading.

Want zou men als  individuele mens min/zonder mind bewustzijn existentie zijn dan verliest de werking van de mind haar energetische invloed. Deze individuele ego batterij heeft haar werking op het oorspronkelijk Fysieke Awareness, genaamd oorspronkelijk Zelfeerlijk, Zelfoprecht Leven Gewaarzijn.

Dit individueel mindbewustzijn weerhoudt het Fysiek Gewaarzijn in Hier te existeren zijnde Leven Gewaarzijn dat als existentie bestaat – ‘exist as onenes and equil’ – in haar eenheid gelijk Leven Gewaarzijn.

Dit oorspronkelijk Fysiek Gewaarzijn is onder invloed van opvoeding, cultuur en genen beïnvloed, hetgeen men individueel (persoonlijk) overneemt van anderen als individuele informatie, gekopieerd van voorbeelden als individuele interpretatie. Dit individuele, afgescheiden van eenheid en gelijkheid, resulteert in individuele gedachten, woorden, gevoelens, emoties, verwachtingen, verlangens, veronderstellingen en aannames.

Hierdoor mensen individueel hun werkelijkheid zintuiglijk waarnemen en verklaren via deze/hun individuele structuur opvattingen binnen hun/het individueel mindbewustzijnssysteem. Onder invloed van deze structuur bepaald men individueel en onafhankelijk van anderen de zintuiglijke werkelijkheid. Dit waarnemen bepaald vervolgens naar aanleiding van een persoon of gebeurtenis waarmee men kenmerken van zijn/haar individuele mind vergelijkt, gedachten, gevoelens, emoties en gedrag. Dit denken is individueel gedrag. Uit dit denk gedrag ontstaan emoties, gevoelens waarmee men individueel en afgescheiden toekomstige situaties, gebeurtenissen of personen vergelijkt.

Zodra mensen hun gedrag in dit huidige moment onder ogen nemen, dus hun individuele energie productie observeren, waarnemen en zien, gaan begrijpen dat deze energie als aanhechting aan woorden, beelden en gedachten plakt, zodra mensen dit mindsysteem als structuur in zichzelf gaan ervaren als hun bewustzijns bestaan, vanaf dit inzicht zichzelf individueel en los van anderen afgescheiden gaan ervaren als hun werkelijkheid. Vanaf dit punt/moment spreekt men van individueel Gewaarzijn. Waardoor men individueel zijn/haar persoonlijk mindbewustzijnssysteem punten, start punten als flagpoints/actingpoints onder ogen komt. 

Dit systeem bestaat onzichtbaar en afgescheiden van Fysiek Aware Leven Gewaarzijn. Dit bestaat als eenheid gelijk aan haar eenheid. Dus enkel en alleen als eenheid gelijk Leven Gewaarzijn bestaan. Binnen dit Leven Aware Gewaarzijn is als bestaan het beste voor Alle Leven.

Omdat binnen dit bestaan, niet, geen beperking, perken, omheining, grenzen, afscheiding, afgescheiden als positief of negatief geladen opvattingen, hetgeen gescheidenheid van Leven Aware Gewaarzijn verstoord, waardoor de eenheid gelijkheid verbinding en verwondering verdwijnt. Naar de achtergrond. Waardoor Leven Gewaarzijn onbewust en onderbewust wordt aan consciousness beingness. 

http://www.marcamericalezingen.nl/media/kernartikelen/valkuilen-in-je-leven.pdf

Geef een reactie

