Dag 318 Afscheid van het bekende.

Kort geleden zag ik op tv beelden van de Sinterklaas intocht. Bij het zien van de beelden werd ik herinnert aan mijn ervaring die ik in die stad heb opgedaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik de onderliggende aspecten van mijn toenmalig bewustzijn aanleiding was voor de keuzes die ik toen heb gemaakt, door de DIP PRO lessen gewaar heb gemaakt, mij doen beseffen dat ik met de informatie vanuit mijn toenmalig mindbewustzijnssysteem die keuzes heb gemaakt

Als en wanneer ik vanuit mijn mindbewustzijnssysteem reactie een keuze wil maken dan stop ik en adem ik

Ik ga met mezelf de verbintenis aan dat ik mijn reacties blijf onderzoeken tot aan het punt dat ik mijn keuzes maak zonder deze reacties omdat ik toegewijd aan mijn schrijfproces me realiseer dat leren stukje bij beetje niet vanzelf komt en naast moed, oprechtheid, doorzettingsvermogen vereist

Ik stel mezelf ten doel dat ik mijn proces van Gewaarzijn blijf uitbreiden zodat ik mijn zelf correcties formuleer om mijn ware zelfexpressie in te zetten voor hetgeen het beste is voor Alle Leven

Ik stel mezelf ten doel dat hetgeen het beste is voor Alle Leven zonder geweld gerealiseerd kan worden door mijn mind te ontdoen van positief en negatief geladen energetische ladingen

Voor constructieve ondersteuning en begeleiding verwijs ik naar de verschillende Desteni lessen die te lezen zijn op http://desteni.org/

 

 

 

Geef een reactie

