Dag 312 See my responsibilitie and what I think will happen

art Marlen Vargas del Razo

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik zoals ik in mijn  previous blog beschrijf dat ik de verantwoordelijkheid van mijn gedrag op een ander plak hetgeen ik waarneem in een ander in mezelf zie onder ogen kom in deze blog

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk dat ik getest wordt door mijn gesprekspartner niet realiseer zie en begrijp dat ik degene ben die aanzet tot test gedrag

Als en wanneer ik denk dat ik door mijn gesprekspartners getest wordt me realiseer zie en begrijp dat ik degene ben die mezelf aanzet tot test gedrag dan stop ik en adem ik.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik afwachtend ben in mijn houding

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard dat ik gedachten heb waardoor ik in mezelf angst ontwikkelt heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mijn gedachten mij ontmoedigen om in gesprek te gaan met mijn gesprekspartner

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik een confrontatie verwacht geconfronteerd wordt met de feedback en de reactie van mijn gesprekspartner me realiseer zie en begrijp dat ik een afwijzing op mijn hulpvraag verwacht

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat ik kritiek verwacht contact vermijd meer onzekerheid en vragen aan mezelf gericht genereer me realiseer dat ik me afhankelijk mak van de reactie/feedback van mijn gesprekspartnet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik in de confrontatie met de feedback van mijn gesprekspartner zowel positieve als negatieve feedback kan verwachten en krijgen afhankelijk van de reactie van mijn gesprekspartner

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat ik denk dat ik getest wordt mezelf niet stop en adem me afhankelijk maak van de positieve en negatieve invloed die overeenkomstig energie genereert en meer complottheorie gedachten waardoor ik verder afdrijf van mijn Zelfoprecht Gewaar zijn me realiseer dat ik in mezelf meer en meer gescheidenheid bepaal

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik een week lang een vervolgafspraak afwacht verandering ontloop door middel van contact eigen initiatief mijn verantwoordelijkheid ontloop

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik niet eerder op eigen initiatief mijn verantwoordelijk onderzoek me realiseer dat ik mijn angst voor het onbekende ontloop, onbekend met de reactie van mijn gesprekspartner het risico van het onbekende vermijd aan te gaan

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn angst voor het onbekende ontloop

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik op het onbekende mijn veronderstelling dat ik een snerende afwijzende reactie van mijn gesprekspartner heb geplakt verwacht mijn gesprekspartner veroordeel omdat ik denk dat ik risico loop daarom het risico van het onbekende aangaan vermijd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn verwachting ontloop tijdens de vervolg afspraak blijkt dat mijn veronderstelling en verwachting onjuist blijken te zijn daarom opgelucht ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat blijkt dat de feedback van mijn gesprekspartner vriendelijk is en van een compliment voorzien daaruit blijkt dat mijn mind wantrouwen ongegrond is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in plaats van afwijzing of kritiek eigenlijk lof en positieve feedback verwacht omdat ik onbetrouwbaar ben omdat ik gewacht heb op het moment dat mijn gesprekspartner verschijnt en mijn mind voedt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik me opgelucht voel naar aanleiding van de feedback van mijn gesprekspartner

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik tot het moment van de reactie van mijn gesprekspartner onzeker was mezelf verhindert heb dat ik zelf verantwoordelijk was voor mijn initiatief me realiseer zie en begrijp dat ik mezelf afhankelijk maak van de reactie en het gedrag van mijn gesprekspartner

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik initiatief ontwijk uit angst voor een snerende opmerking mijn eigen initiatief ontken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mijn interne dialoog een laconieke onverschillige houding verwacht van mijn gesprekspartner me realiseer dat ik verantwoordelijk ben voor mijn gedachten waarmee ik in mezelf negatieve energie genereer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik in mezelf door mijn verwachting en veronderstelling mijn mind paranoia creëer.

Ik stel mezelf ten doel dat ik oprecht mijn punt van angst bespreek met mijn buddy dat ik mezelf ondersteun verantwoordelijkheid neem voor mijn mind niet langer anderen veroordeel en test hoe zij op mijn mind reageren

Ik ga met mezelf de verbintenis aan dat ik zelf-eerlijk mijn richting wil bepalen nadat ik de invloed van mijn mind ontdaan heb van mijn angst.

Geef een reactie

