Dag 309 When I feel ignored I push you away

I forgive myself that I’ve accepted and allowed myself when someone ignored me decide I push you away

Ik kan ik me herinneren dat een kennis bij het afsluiten van een bericht de keren daarvoor haar berichten afsloot met het woordje ‘liefs’. Nadat mijn kennis dit een keer verzuimt had dat ik onmiddellijk dacht ‘zij negeert mij’ omdat zij mijn reactie test.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk dat iemand mij negeert vervolgens ervoor kies en de keuze maak ‘ik duw je weg uit mijn comfortzone’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte anderen onderzoeken bewust hoe ik op hun gedrag reageer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte ik wordt bewust genegeert om te onderzoeken of ik trouw en oprecht ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bang ben dat ik daadwerkelijk open sta om haar te ontmoeten nadat zij afwijkt van mijn verwachting me realiseer, zie en begrijp de woorden die ik in de vorm van gedachten tegen mezelf spreek, los staan van deze, iedere willekeurige persoon, me realiseer zie en begrijp dat deze woorden in de vorm van gedachten als zodanig in mezelf existeren, gecreëerde woorden en gedachten, irreëel zijn, binnen de huidige of toekomstige context, waarin deze woorden en gedachten als zodanig naar aanleiding van een persoon of gebeurtenis in mezelf als reactie actief worden me realiseer dat ieder oordeel naar een ander niet betekent dat zij verantwoordelijk zijn voor mijn pijn, venijn, teleurstelling, angst of boosheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn gevoelens en emoties die ontstaan naar aanleiding van mijn woorden en gedachten adresseer aan een ander

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij het ontbreken van het woordje liefs denk zij duwt mij weg

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb als ik zij denk me realiseer dat dit mijn gedachten zijn om weggeduwd te worden vervolgens denk dat ik genegeerd wordt uit angst haar wegduw en vervolgens een afspraak met haar cancel om haar reactie op mijn angst gedachten te testen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik haar reactie test en nodig heb om mijn angst te onderzoeken me realiseer dat ik op zoek ben naar een positief gevoel verwacht, een positieve verwachting in mezelf genereer en van de vrouw, de ander of de situatie verwacht dat de externe context in haar reactie of een verandering in situatie mijn angst wegneemt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij het afsluiten van een bericht ‘altijd‘ het woordje ‘Liefs’ verwacht me realiseer ben dat ik door mijn altijd verwachting andere opties, mogelijkheden, vergissingen, onwetendheid van de ander over mijn verwachting, die afwijken van mijn verwachting, uitsluit, waardoor ik mezelf afgescheiden van mogelijkheden afsluit op een eilandje bivakkeer in afzondering van mogelijkheden wegkwijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij het ontbreken van het woordje liefs dat ik vervolgens denk ‘zij duwt mij weg’ hoe durft zij mij niet te bewonderen me realiseer dat ik de verwachting in mezelf beleef en in mijn onderbuik voel, van verbazing en ongeloof schaamte ervaar

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik uit angst om weggeduwd te worden mijn angst relateer aan mijn gedachte dat ik het risico loop dat ik genegeerd wordt vanwege onvoldoende erkenning en waardering

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk dat ik specifiek door een vrouw genegeerd wordt omdat, in dit geval, het woordje ‘liefs’ontbreekt me realiseer er is iets dat ontbreekt waar ik nog niet – in dat moment – de vinger op kan leggen me realiseer dat ik bereid ben en moedig dat ik mezelf en mijn gedrag nu eerlijk en oprecht onder ogen kom waardoor ik opgelucht en ongeveinsd de spanning uit mijn onderbuik uitadem waardoor de spanning in mijn linkeronderbeen afneemt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik door gebrek aan informatie waar ik nog niet de vinger op kan leggen iemand wegduw

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij onbekendheid een geplande afspraak cancel met als doel om haar reactie op mijn actie te testen me realiseer dat ik mezelf test vanuit gebrek aan informatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bij gebrek aan onbekendheid de situatie of persoon wantrouw mezelf verhinder om effectief te zijn als waartoe ik in staat ben omdat ik de afspraak vervolgens door gebrek aan informatie afzeg

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bij een wijziging van mijn beeld van de werkelijkheid impulsief in de stress schiet en de keuze maak dat ik de afspraak cancel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik de afspraak afzeg mezelf niet effectief ondersteun

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door het ontbreken van het woordje ‘liefs’ denk ‘ik wordt getest op loyaliteit’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn keuze baseer op onwetendheid waardoor ik mezelf concentreer en focus op een irrationele keuze vanuit angst voor het bekende kies

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb naar aanleiding van ‘het woordje liefs ontbreekt’ getriggert – denk ‘ik wordt getest’ een afspraak cancel ‘want ik heb inmiddels migraine’ niet overeenkomt met de ware aanleiding ‘het woordje liefs ontbreekt’ – denk ‘ik ben onbetrouwbaar’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mezelf niet toevertrouw om mijn irrationele gedachte te onderzoeken alvorens een keuze te maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk zodra men afwijkt van mijn beeld van de realiteit zie dat mijn mind realiteit afwijkt van de realiteit waarin het woordje ‘liefs’ ontbreekt

Als en wanneer ik denk dat iemand mij negeert de keuze maak ik duw je weg uit mijn comfortzone dan stop ik en adem ik

wordt vervolgd

Geef een reactie

