Dag 297 dominante interruptie

Ik realiseer me dat ik feedback wel eens ervaar als een persoonlijke aanval.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik feedback wel eens ervaar als een persoonlijke aanval

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om bij feedback in relatie tot een dominant persoon vervolgens veronderstel en denk ‘ik wordt op het matje geroepen’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik recent tijdens informatie uitwisseling met een dominant persoon midden in mijn verhaal onderbroken werd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik naar aanleiding van zijn interruptie mezelf toesta dat ik dissocieer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik tijdens informatie uitwisseling denk ‘jij bent een dominant persoon’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk dat ik in de reden wordt gevallen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf verhindert en toegestaan heb dat ik naar aanleiding van interruptie focus op mijn bezigheid verlies

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb naar aanleiding van interruptie afgeleid raak

Als en wanneer ik interruptie als hinderlijk ervaar dan stop ik en adem ik

Ik realiseer me dat ik door interruptie tot relevante inzichten kom zie en door zijn feedback begrijp dat hij mij in mezelf bewust maakt van mijn reactie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb, niet te zien, realiseren en begrijpen dat ik hem vervolgens tóch, ondanks mijn reactie aanspreek met de boodschap ‘jij onderbreekt mij midden in mijn zin’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik me door interruptie laat leiden, daarop in reactie schiet, tóch laat afleiden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik in reactie op focus verlies, participeer in focus verlies, het contact met mijn fysiek onderbreek

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bij interruptie veronderstel dat de ander afwijkend dwingend gedrag etaleert

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik naar aanleiding van mijn participatie in focus verlies afgeleid raak van mijn bezigheid in mezelf irritatie ervaar, participatie in irritatie vervolgens met een diepe zucht ‘wegzucht’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik vervolgens denk dat ik door een dominant persoon buiten mezelf geagiteerd ben vervolgens denk ‘ik wordt op het matje geroepen’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik in mezelf irritatie ervaar naar aanleiding van externe interruptie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb naar aanleiding van mijn participatie in irritatie naar aanleiding van mijn deelname in interruptie vervolgens geagiteerd raak

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hetgeen afwijkt binnen mijn wereld en realiteit, me realiseer, zie en begrijp via mijn gedachten mijn manier is om de reacties uit mijn omgeving te controleren

Als en wanneer ik naar aanleiding van interruptie extern gedrag, in mezelf als dominant en afwijkend van mijn controle ervaar en daardoor in mezelf irritatie ervaar vervolgens dissocieer dan stop ik en adem. Door mijn participatie in dissociatie realiseer ik me zie en begrijp dat dissociëren voor mij de aanleiding vormt dat ik bij feedback van dominante mensen veronderstel dat ik op het matje wordt geroepen. Ik realiseer me door mijn participatie in dissociatie, mezelf verhinder dat ik in Hier op mijn taak kan focussen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om door te dissociëren toegestemd heb om dissociatie te onderhouden en te doen in mijn wereld en realiteit en dus mezelf verhinder om contact met mijn Fysiek Gewaarzijn, zoals Leven bedoeld is, Leven als Leven in eenheid en gelijk voor Alle Leven, te onderhouden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door te dissociëren in mezelf ongelijkheid manifesteer waardoor ik mezelf verhindert heb dat ik Zelf-directief, actief en Zelfbewust mijn leven kan bepalen

Ik ga met mezelf de verbintenis aan dat ik mezelf op het matje roep als en wanneer ik veronderstel dat ik door een dominant persoon in de rede wordt gevallen dan stop ik en adem ik

Als en wanneer ik door mijn participatie in dissociatie mezelf verhinder dat ik in Hier op mijn taak kan focussen naar aanleiding van het feit dat ik veronderstel dat ik in de rede wordt gevallen vervolgens denk dat ik op het matje wordt geroepen dan stop ik en adem ik…

4 gedachtes over “Dag 297 dominante interruptie

    • Hoi Nick, bedankt voor jouw feedback!
      De vlakken waarop ik vooruit ga impliceert dat ik vooruit ga. Ik vergelijk dit met het feit dat ik voordien dacht dat anderen verantwoordelijk waren voor mijn reacties. De vooruitgang ervaar ik door in te zien, me te realiseren en begrijpen dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de woorden en gedachten die ik denk, waarvan ik denk dat zij mij toen belemmerden nu inzicht brengen dat ik het zelf ben die mijn belemmering manifesteert. De vooruitgang merk ik aan het feit dat ik mind reactief ben door actie te ondernemen op mijn weerstand die de aanleiding vormt van mijn afleiding, wrok, verdriet en dus de aanleiding is van ZUCHT naar een manier om deze pijn te ontwijken of ervoor te vluchten. Door het uitschrijven van een aanleiding zoals in mijn blog creëer ik ruimte zonder energetische lading emotie/gevoel realiseer ik me dat de ervaring aan pijn er nog is maar de lading ervan is weg. Graag feedback als je dit wil Nick. Fijne zondag, groet Jan

      Liked by 1 persoon

      • De volgende woorden pik ik in chronologische volgorde uit je reactie: verantwoordelijkheid, inzicht, vooruitgang, actie ondernemen, emotie, realiseren, feedback.

        Dit is het bewijs dat je duidelijk begrijpt waarmee je bezig bent. En het mooiste is dat je open staat voor feedback, want daar begint de bereidwilligheid om te groeien.

        Ik wens ook jou een goede zondag.

        Like

  1. Lees pijn als de herinnering aan een ervaring, zoals onderbroken worden als ik iets vertel. Deze pijn zit dieper. Door dit uit te schrijven realiseer me onbewuste en onderbewuste gedachten uit ervaringen die ik vervolgens kan uitschrijven of een volgende keer als ik me deze realiseer door ademen waardoor ik uit mijn reactie contact maak met mijn Fysiek Gewaarzijn zonder mind reactie zelf richting bepaal. Fysiek Gewaarzijn als je oorspronkelijkheid is/was, zoals je dan zelf bepaald wat het beste is voor jezelf.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

