Dag 296 blame friction

In mezelf ervaar ik spanning. Ik ervaar frictie om mijn les te maken. Ik realiseer me door mijn gedachte dat ik huiswerk maken uitstel, denk ‘ik ben onbetrouwbaar’…

Ik vergeef mezelf dat ik niet geaccepteerd en toegestaan heb te zien, realiseren en begrijpen de mate waarin ik existeer en wie ik ben afhankelijk is van mijn toezegging ‘ik mijn werk inzenden op een door mezelf bepaalde dag’, dit verzuim me vervolgens realiseer dat ik in mezelf aanvaard en toegestaan heb dat ik binnen mijn fysiek spanning genereer

Ik vergeef mezelf dat ik niet geaccepteerd en toegestaan heb te zien, realiseren en begrijpen de mate waarin ik existeer en wie ik ben afhankelijk is van mijn gedachten die ik in mezelf aanvaard en toegestaan heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn inzending heb uitgesteld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn afspraak om werk ter inzending heb verzuimd omschrijf als onbetrouwbaar, vervolgens label als zijnde uitstelgedrag

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik me onderwerp aan mijn verzuim gedachten onbetrouwbaarheid en uitstelgedrag meer weerstand en frictie genereer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik participeer in woorden en gedachten veronderstel ‘ik ben onbetrouwbaar’ een negatieve emotie ervaar me realiseer ‘ik stel mezelf teleur’ frictie in mezelf bespeur, weerstand die ik zelf toeken aan hetgeen ik toezeg verzuim te doen binnen mijn wereld en realiteit, als mijn mind, binnen mijn fysiek, frictie creëert

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik de aanwezige weerstand in mezelf voedt door ‘hetgeen ik toezeg, niet doen’ me realiseer, begrijp en zie dat hierdoor de aanwezige weerstand in mezelf niet afneemt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hetgeen ik communiceer nalaat te doen in mezelf weerstand ontstaat Als en wanneer ik me realiseer’hetgeen ik toezeg’ impulsief, zonder weloverwogen overleg met mezelf wil doen: ‘Nee zeg, mezelf Stop en Adem Ik realiseer me dat mijn participatie in het Impulsief Karakter dat ik zonder overleg met mezelf ingestemd heb, ook als ik het hiermee oneens was, mezelf verhindert heb mijn huiswerk op de afgesproken dag in te zenden, waarin ik toegestemd heb om onbetrouwbaarheid te onderhouden en te doen binnen mijn wereld en realiteit, en dus mezelf verhinder, in plaats van minder weerstand méér frictie uit gedachte aan onbetrouwbaarheid genereer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mezelf verhinder dat ik door een impulsieve toezegging verzuim om betrouwbaar te zijn

Ik stel mezelf ten doel dat ik mijn buddy informeer als blijkt dat ik meer tijd nodig heb om mijn les grondig te maken

Ik stel mezelf ten doel door het bewustzijn dat ik verkrijg/realiseer door mijn les grondig te maken óók mijn frictie inzichtelijk maakt deze met zelf vergevingen corrigeer en impulsief willen handelen in het vervolg als flagpoint fungeert waarop ik mezelf kan stoppen met de adem techniek toepassing

Ik stel mezelf ten doel dat ik vriendelijker ben voor de inzichten die ik in mezelf realiseer en mijn buddy de volgende keer informeer omtrent een eventuele wijziging

 

Geef een reactie

