Dag 291 wat heb ik te bieden zonder alcohol

Afbeeldingsresultaat voor desteni mind control

Klik hier previous blog voor context in relatie tot deze blog.

Door het gebruik van alcohol kon ik binnen mijn mind een omslag bespeuren. Onder invloed van alcohol nam ik bewust in mijn hoofd een klik waar. Voor mij het teken dat ik begon te ontspannen. Waarmee ik bedoel ik kon na deze switch de energie die aan mijn gedachten plakte beter reguleren. Na de omschakeling hadden mijn gedachten: wat denken anderen van mij; ben ik wel aantrekkelijk voor mensen zodat zij met mij in gesprek willen gaan en heb ik iets te melden?, mijn gedachten kregen daardoor een minder negatief geladen beleving waardoor ik me veiliger voelde om mijn zegje te doen. Ik was meer onbevangen en spontaan waar ik kort daarvoor nog bevangen werd door angst en onzekerheid. Dit in verband met de negatieve beoordeling die ik automatisch had/al verwacht.Deze externe invloed die mij, zoals ik dit in mijn mind beleefde, domineerde en in haar macht had.

Nadat ik ontspannen was sprak ik honderd uit omdat ik me kon ontdoen van de negatieve invloed van mijn gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb nadat ik ontspannen was honderd uit sprak omdat ik me kon ontdoen van de negatieve invloed van mijn gedachten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb alcohol bewust te gebruiken om mijn gedachten van onzekerheid te verdoven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zonder alcohol verdoving situaties ging vermijden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in mezelf gedachten heb aanvaard me deed denken afhankelijk van alcohol ben ik in staat om me wel of niet ontspannen te zijn in gesprekken met anderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in mezelf ontspannen zijn afhangt van reacties op mij van mensen uit mijn omgeving, reacties in mezelf zijn van onzekerheid en angst voor het oordeel van anderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik afhankelijk van reacties van anderen mezelf bepaald heb hoe anderen me beoordelen laat afhangen hoe ik me gedraag

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik rond ontspannen zijn een ritueel had gemanifesteerd waarmee ik kon ontspannen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zodra er een wijziging ontstaat in mijn ritueel er een glas alcohol bovenop gooide om onrust te dempen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat alcohol synoniem staat voor uit de voor mij gespannen realiteit vluchten

Ik realiseer me dat ik grondig zal onderzoeken welke factoren aanleiding zijn om gespannen te raken

Als en wanneer ik in mezelf gespannen raak naar aanleiding van een externe gebeurtenis of persoon, gewaar ben door een gedachte, gevoel of emotie, Ik mezelf stop, inadem, en uitadem en vervolgens een praktische activiteit ontplooi, bijvoorbeeld de aanleiding beschrijven in een blog of iets fysieks nadat ik mijn reactie heb doorgeademd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn innerlijke onrust verantwoordelijk maakte naar aanleiding van externe factoren, een gebeurtenis of persoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik de interactie met een persoon of gebeurtenis beschuldigde als aanleiding van mijn spanning

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik in reactie mezelf verhinder om effectief te zijn als waartoe ik in staat ben door de verandering in interactie tussen mijn mind en fysiek niet te zien en begrijpen als de aanleiding van mijn gespannenheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik naar aanleiding van mijn reactie mezelf verhinder om als fysiek zelf richting te geven als waartoe ik in staat

Ik stel mezelf ten doel dat ik mijn reactie eerst dooradem, ontdoe van energetische spanning

 

Geef een reactie

