Dag 287 ongeschreven regels 2

Kijk, de eerste stap om mezelf te verwerkelijken als één en gelijk met deze wereld, dit bestaan, is om ‘klein’ te beginnen en van daaruit uit te breiden.

Mijn gemis aan het bekende kopje thee na school resoneert als interpretatie binnen mijn mind, die als aanleiding van mijn reacties, mijn verantwoordelijk is. Voor context klik hier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om mijn gedachte dat ik frustratie is zich verder gaan manifesteren rechtvaardig door elementen diagnoses, de energie uit veronderstellingen van omstanders en het stigma dat hangt rond ziektebeelden, gebruik als middel om mijn mind te blijven voeden en voorzien van energetische lading.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte door aan deze elementen mind voeding toe te voegen denk dat hierdoor zelf-stigma ontstaat.

Ik realiseer hetgeen ik toesta als zodanig omdat dit in mezelf bestaat, existeert in mij, reflecteert in jij of een externe gebeurtenis, mijn interne beeld en realiteit als mind bewustzijn weerspiegeld en overeenkomstig hiermee mijn reactie genereert

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hetgeen zich in mijn buitenwereld reflecteert in mezelf als exit fungeert waarop ik zelfvergeving toepas ontdoe van haar als in mezelf aanvaarde en toegestaan mind-energetisch-manifest.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hetgeen in mij manifesteert het toerental van mijn mind motor in ras tempo verhoogd.

Ik vergeef mezelf, dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien en begrijpen dat diagnoses en ziektebeelden richting kan geven aan mijn herstel, als aanleiding, door zelfvergeving, ontdaan van lading, mij niet langer als zodanig kan belemmeren/besturen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb als iemand zijn/haar afspraak niet naleeft dat ik participeer in de energie van de geschonden ongeschreven regel mezelf verhinder om effectief te zijn als waartoe ik in staat ben mijn wereld en realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bij een afspraak verwacht dat mensen hun afspraak niet mogen schenden omdat ik denk dat ik hierdoor in reactie schiet voorbij ga aan het feit dat deze reactie reeds in mezelf existeert

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mensen ongeschreven regels moeten naleven omdat ik participeer in mijn aanname dat afspraken naleven een ongeschreven regel is waaraan anderen dienen te gehoorzamen waaraan ik mijn misvatting verbind dat ik niet langer mind reactie genereer verhinder om verantwoordelijkheid te nemen voor mijn reacties omdat ik nog steeds iets buiten mezelf verantwoordelijk maak voor mijn onwetendheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik aan de betekenis moet en afspraak een geschonden ongeschreven regel verbind waardoor ik bij de woorden ‘moet’ en ‘een afspraak’ participeer in de negatief geladen energie van een geschonden ongeschreven afspraak, denk dat deze woorden mij dwang opleggen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik rond mijn navelstreek een naar gevoel ervaar en vervolgens misselijkheid omdat ik participeer in mijn mind reacties die ik voedt door mijn onwetendheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mezelf verhinder om effectief te zijn als waartoe ik in staat ben door mijn participatie in de ongeschreven regel en de assumpties die ik hieraan verbind leef vanuit een energetische mind geladen verwachting waardoor ik bestuurd wordt door mind gedachten, gevoelens en emoties die opspelen zodra wordt afgeweken van mijn verwachting

Als en wanneer ik door een externe aanleiding intern getriggert wordt, mezelf stop en Adem.

Ik stem mezelf ten doel dat ik mezelf oprecht verantwoordelijk acht en oprecht zelfvergeving zal blijven uitschrijven op mijn mind reacties die naar aanleiding van een externe factor in mezelf zichtbaar is gemaakt

Ik stel mezelf ten doel als ik in mezelf een externe trigger-ervaar, begrijp, opvat en zie als bron van mijn innerlijk mind bewustzijn systeem, niet langer veroordeel en mezelf stop en Adem

Geef een reactie

