Dag 282 Mind resonantie onder ogen komen

Afbeeldingsresultaat voor onzichtbaar zichtbaar maken

Ben Jij ook Zo Nieuwsgierig naar Leven?

Ik kan me herinneren dat ik als kind boos werd nadat we de finalewedstrijd van een voetbaltoernooi verloren. Gedesillusioneerd en overmand door verdriet en teleurstelling ben ik toen uit deze situatie weggerend. Ik kon mijn verdriet en teleurstelling niet adequaat reguleren. Dit ontstond door mijn participatie in de groepsverwachting ‘als favoriet voor de overwinning moesten we van onszelf deze wedstrijd absoluut winnen’.

Na het laatste fluitsignaal van de scheids werd door dit verlies de frustratie in tegenstelling tot mijn winnersmentaliteit in mezelf zichtbaar, waarop ik vervolgens impulsief de bosjes naast het voetbalveld indook. De teamleiders en mijn moeder die aanwezig was wilde mijn vlucht voorkomen door me tegen te houden.

Ik realiseer me dat zij door hun houding en gedrag aandacht schonken aan mijn zowel positief geladen winnaarsmentaliteit als mijn negatief geladen verlies frustratie, beiden mind reacties die ik in mezelf heb aanvaard en toegestaan nadat ik van omstanders en supporters te horen had gekregen dat ons team als favoriet aan deze wedstrijd begon

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door de woorden van omstanders en supporters in mezelf prestatiedruk heb geaccepteerd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door verlies naar aanleiding van prestatiedruk in mezelf frustratie en boosheid heb toegestaan

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb en me realiseer dat ik aandacht schonk aan positief geladen winnaarsmentaliteit en negatief geladen verlies frustratie, beiden mind reacties, gelijktijdig in wisselwerking binnen mezelf resoneren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat dit polariteit-systeem opspeelt bij taken waaraan eisen en doelen zijn verbonden gericht op succes behalen door middel van doelen me de gedachte realiseer bij de uitvoering mislukt dit vast wel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik aan succes ook een de gevolgen van verlieservaring verbind en bij verlies door schaamte deze gebeurtenis met de staart tussen de benen ontvlucht

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik aan mijn winnaarsmentaliteit de verwachting ‘moeten winnen’ om succesvol te zijn heb verbonden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik een verlieservaring verbind aan succesvol zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zodra succesvol zijn afwijkt omdat ik de realiteit als verlies ervaring ervaar in mezelf frustratie en boosheid manifesteer

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mezelf definieer volgens het vals ‘moeten-winnen-ego’ van mijn mind

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bij verlies denk ‘ik heb gefaald’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om te geloven dat ik het ego van mijn mind ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om het ego van mijn mind te gebruiken om mezelf te definiëren ik heb gefaald waardoor ik me schaam en in mezelf teleurgesteld ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zodra mijn ego moeten winnen mentaliteit afwijkt van de werkelijkheid in Hier bij verlies resoneer met mijn participatie in onzekerheden, schaamte die in mezelf ontstaat door het verlies van mijn contact met de realiteit in Hier

Als en wanneer ik in mezelf verlies wil ombuigen ‘naar moeten winnen’, mezelf ondersteun en Adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bij verlies mijn aandacht vestig op mijn omgeving om te polsen hoe zij reageren op mijn gevoel van schaamte

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan te realiseren, dat het vals ego van mijn mind de polariteitenmanifestatie is van de mind als superioriteit om de inferioriteit en onzekerheid te verbergen die ik in mezelf ervaar maar niemand wil laten zien of laten opmerken uit angst, dat ze me daarop beoordelen, als ze me zouden kunnen zien

Ik realiseer me dat ik iedere vorm van steun van anderen als kritiek ervaar, bekritiseer in reactie op mijn mind concepten en ideeën

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat iedere vorm van steun van anderen als kritiek ervaar, me realiseer dat ik de kritiek in mezelf bekritiseer in reactie op mijn mind concepten en ideeën veronderstel dat anderen mij kleiner maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte dat anderen mij kleiner willen maken naar aanleiding van steun van anderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik steun wantrouw en vervolgens mezelf kleiner maak

Ik vergeef mezelf dat ik realiseer dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik anderen bekritiseer naar aanleiding van hun hulp hen en mezelf in mijn gedachte kleiner maak omdat ik vervolgens op steun veronderstel dat ik kritiek kan verwachten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik door anderen wil ervaren wat onvoorwaardelijke steun is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik onvoorwaardelijke steun verwacht vanuit mijn mind

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zie en begrijp in mijn denken en gedrag me afhankelijk maak, reageer en beweeg volgens mijn mind concepten

 

 

 

 

Geef een reactie

