Dag 281 Zodra de buit binnen is

Zodra de buit binnen is, is een verwijzing naar het feit dat ik binnen mijn mind energie genereer. Naar aanleiding van mijn vorige blog ‘zodra de buit binnen is’, herdefinieer ik deze woorden en gedachte verder in deze blog. Voor context zie mind, en wat is zelfoprecht,  essentiële sleutelbegrippen ter verduidelijking. Door middel van de Desteni tools geef ik richting aan mijn reacties door middel van zelfvergeving en andere instrumenten die je kunt leren in de gratis Dip I Process Lite Free cursus.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zodra de buit binnen is dat mijn belangstelling in de ander vrij snel stopt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mijn oprechte belangstelling voor anderen wegebt zodra hun aandacht afneemt

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat beide aannames berusten op mijn overtuiging dat er zijn voor elkaar berust op voorwaarden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ik onvoorwaardelijke toewijding verwacht van anderen die berust/ontstaat vanuit mijn relatie met op-voorwaarde als/dan

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn hang naar aandacht verpakt heb in mijn verleidings- en veroveringsspel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik de emotionele verwaarlozing in mezelf als zodanig aanvaard en toegestaan heb tolereer om mijn hang naar aandacht te rechtvaardigen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mijn rechtvaardiging egoïstisch is zonder besef over de gevolgen voor degenen die ongevraagd verwikkeld zijn geraakt in mijn participatie in het veroveringsspel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik aandacht van anderen forceren door middel van mijn veroveringsspel rechtvaardig wordt gevoed door mijn gedachten dat ik moest scoren om mijn emotionele tekort te voeden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik niet weet hoe het is om Zelfoprecht anderen te bejegenen verondersteld heb dat ik anderen door mijn spel en hang naar aandacht in den beginne niet bewust gekwetst heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn emotionele mind wil voeden door mijn hang naar aandacht te voeden in mezelf ongelijkheid voedt en in mezelf Leven Gewaarzijn buitensluit

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door mijn mind drang om aandacht mijn mind drang naar aandacht voedt mezelf juist méér distantieer van eenheid en gelijkheid, aldoende mezelf méér buitensluit

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mezelf toesta en aanvaard dat ik mezelf buitensluit van Leven, niemand anders die dat voor me doet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat iedere reactie die ik genereer in mezelf creëer

Als en wanneer ik in mezelf reactie genereer, mezelf ondersteun en dooradem

Ik realiseer me dat mijn participatie in het veroveringsspel om mind aandacht te genereren meer mind energetische reactie creëert waarin ik toegestemd heb om deze te onderhouden en te doen in mijn wereld en realiteit, en dus mezelf verhinder om zo effectief te zijn als waartoe ik in staat ben.

Ik ga met mezelf de verbintenis aan dat ik mijn reacties oprecht onderzoek door middel van Zelfvergeving realisaties in mezelf onzichtbaar zichtbaar maak om voorbij aan reactie eenheid en gelijkheid in mezelf te realiseren om zorg te dragen om me te houden aan de Desteni tools om mezelf te ontdoen van energetische reacties.

Geef een reactie

