Dag 279 step out the mind 1

Self-forgiveness, voor context previous blog.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte dat het aan de ene kant niet erg is als ik niets meer wil van het leven accepteer en mezelf toesta en aanvaard dat ik participeer in berusting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niets willen van het leven neigt naar berusting en slachtofferschap mezelf toestem dat ik Leven vermijd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om in mezelf slachtofferschap te accepteren, aanvaard en toegestaan heb slachtofferschap is niet te vermijden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om te participeren in slachtofferschap mijn verantwoordelijkheid heb geslachtofferd en me onderwerp aan de neurotische neigingen van mijn mind.

Ik realiseer me dat aanvaarding van wat onvermijdelijk is, neigt naar neurotische berusting die zich uit door passiviteit en gebrek aan initiatief bij het omgaan met alledaagse conflicten en beslissingen.

Ik vergeef mezelf dat ik in mezelf de opvatting toegestaan en aanvaard heb aanvaarding van wat onvermijdelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb aanvaarding van wat onvermijdelijk is aanzet tot slachtofferschap.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb passiviteit en gebrek aan initiatief bij het omgaan met alledaagse conflicten en beslissingen in mezelf aanvaard en toesta dat ik het klaaggezang van anderen in mijn omgeving verantwoordelijk maak voor mijn reacties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte anderen moeten mij helpen mijn verantwoordelijkheid op hun schouders leg.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vanuit mijn participatie in berusting en slachtofferschap acteer’tja zo ben ik nu eenmaal, wat valt er dan op te lossen?’

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vanuit mijn participatie in berusting in relatie tot klagers, op de klager in mezelf reageer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik de schijn-stabiliteit die ik mezelf manifesteer etaleer in reactie op mijn berusting in slachtofferschap door middel van mijn klaagdrang.

Ik realiseer dat leven vanuit de mind klaaggezang voor mij niet langer effectief is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn klaaggezang projecteer naar aanleiding van klagers die existeren binnen mijn wereld en realiteit mezelf verhindert om te Leven omdat ik mijn aandacht vestig op en participeer ik mijn eigen klaaggezang drama.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met klaaggezang mijn mind voedt en stabiliseer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik externe klagers als zeurkous omschrijf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik gevoelens, gedachten en emoties van anderen in mezelf veroordeel door er het etiket zeurkous op te plakken, verzuim om effectief te zijn als waartoe ik in staat ben en mijn hoofd in het zand steek voor verandering en de zeurkous in mezelf toestem om aandacht op te eisen, waardoor ik me laat leiden door mijn klaaggezang.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik veiligheid en zekerheid verbind aan klaaggezang accepteer dat alles binnen mijn wereld en realiteit hetzelfde zal blijven in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik berust in klaaggezang.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik berust in mind veiligheid en zekerheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik berust in zo ben ik nu eenmaal ik laat het erbij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de gedachte ik laat het erbij me realiseer dat dit neigt naar onverschilligheid en desinteresse.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik berust in klaaggezang automatisch accepteer dat alles binnen mijn wereld en realiteit onveranderd hetzelfde blijft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door te berusten in klaaggezang mezelf verhinder om effectief te zijn als waartoe ik in staat ben omdat ik mijn mind stimuleer.

Als en wanneer ik in reactie op naar aanleiding van klagen van anderen mezelf toestem, mezelf stimuleer en vervolgens reageer op en vanuit mijn klaaggezang, mezelf stop en Adem.

wordt vervolgd…

Geef een reactie

