Dag 269 unpredictable behavior

Afbeeldingsresultaat voor unpredictable behavior

Naar aanleiding van een chat met mijn buddy realiseer ik me ‘het polariteitenspel conflict binnen mijn mind krijgt vorm omdat ik een situatie beoordeel via de mind polariteiten ‘goed’ ‘fout’ – ‘positief’ ‘negatief’. Ik realiseer me dat ik moeilijk kan omgaan met feedback. Vaak ervaar ik feedback als raad of advies. Ik realiseer me als ik ongevraagd raad of advies krijg denk ‘waar bemoei jij je mee’.

Ik realiseer me bijvoorbeeld in relatie tot het doen van een verzoek aan een vrouwpersoon ‘mag het geluid iets minder’ verwacht ik voorafgaand aan mijn verzoek doen dat hierop volgt raad of advies, die ik ervaar als correctie die in mezelf resoneert. Delen van mezelf die existeren binnen mijn mind naar aanleiding van ervaringen met dominante vrouwen.

Ik realiseer me dat ik het moeilijk vind om mijn mening te communiceren. Mijn mening/gedachten opgebouwd uit tegenstrijdigheden waarin ik participeer vooraf aan mijn verzoek aan iemand van het vrouwelijk geslacht.

In realiseer me inmiddels dat ik in relatie tot geluid geregeld mijn focus verlies en daardoor afgeleid raak van mijn bezigheid. Mijn nog onuitgesproken verzoek/gedachte in reactie op extern ‘mag het geluid iets minder’ stuit in mezelf vervolgens op weerstand die ik in relatie tot vrouwen waarvan ik denk ‘zij is dominant’ in mezelf geconstrueerd heb.

Dominant omdat ik denk dat ik naar aanleiding van/op mijn verzoek automatisch tegengas/afwijzing volgt en mijn verzoek niet gezien/gehoord wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan mezelf als gedachte mijn verzoek wordt afgewezen door dominante vrouwen als zodanig in mezelf te definiëren.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan mezelf te definiëren als/in reactie op dominante vrouwen in plaats van mezelf vanbinnen uit te drukken als eenheid en gelijkheid van het leven – de expressie van zuiverheid van mij als leven – ongedefinieerd door aanduidingen als ‘wat een dominante vrouw is’.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan dat ik in mijn relatie tot dominante vrouwen altijd gelijk wil, moet en zal hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan in een verlammende angst te leven om misschien ‘fout’ te zitten of een vergissing te maken, naar aanleiding van uitspraken van vrouwen die mij advies of raad geven – ik moet en zal dus altijd ‘gelijk’ hebben om de kracht en lading, de invloed van de weerstand die ik ervaar tegen/van advies of raad krijgen juist wil negeren.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan te existeren in een zelf-gedefinieerde categorie van de mind als polariteitenconflict en conflict tussen ‘goed’ en ‘verkeerd’

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan te existeren in de raad van mijn moeder gehoorzaam zijn aan en netjes zijn, je fatsoenlijk gedragen ten opzichte van volwassen mensen.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan te existeren in het advies van mijn moeder dat ik als zodanig in mezelf aanvaard heb en toegestaan zoals ook zij dit in zichzelf aanvaard heeft en toegestaan, mijn moeder vergeef, in relatie tot haar opvoedregels waarin zij existeert.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan te existeren in twijfel tussen de raad/advies van mijn moeder en mijn keus om hieraan niet gehoorzaam/inschikkelijk te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan een gevoel van ‘kracht’ en ‘macht’ te ontlenen aan het kenbaar maken van mijn ‘standpunt’ als ‘mijn opinie’, wat mijn ego oplaadt.

Als en wanneer ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan een gevoel van ‘kracht’ en ‘macht’ te ontlenen aan het kenbaar maken van mijn ‘standpunt’ als ‘mijn opinie’, wat mijn ego oplaadt, dan stop ik en adem.

Ik vergeef mezelf dat ik van mezelf heb aanvaard en toegestaan te existeren in ‘ikke ikke ikke’ en binnen mijn/de expressie van zuiverheid van mij als leven manipuleer door mijn gedachte ‘ik wil gelijk hebben’.

Ik stel mezelf ten doel dat ik in gesprek en overleg met mijn buddy overeen gekomen verdere punten die de expressie van zuiverheid van mij als leven beïnvloeden vanuit de polariteiten waarin ik participeer blijf benoemen, bij weerstand zal doorademen en zelfvergeven.

2 gedachtes over “Dag 269 unpredictable behavior

Geef een reactie

