Dag 268 part-S-iciperen

In deze blog beschrijf ik Backchat/internal reactions that came up as wel as the the energetic reactions that where written down in de vorige blog, ontstaan naar aanleiding van de blog daarvoor.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard hebzodra mijn verzoek genegeerd wordt dit als afwijzing interpreteer en reageer vanuit de participatie doordram karakter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zodra een verzoek van mezelf door een ander genegeerd wordt dat ik in mezelf aanvaard en toegestaan heb ‘denk’ volledig als persoon genegeerd wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik genegeerd wordt wil ombuigen door er mijn doordram karakter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik negatief geladen mind gedachten wil ombuigen door middel van mijn participatie in het doordram karakter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik bestaande mind gedachte vervang door deze vervolgens te voorzien van doordram energie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik deze vervanging in wezen rechtvaardig.

Als en wanneer iemand mij negeert mezelf rechtvaardig mezelf veroorloof dat ik mijn voedt met een vervangende mind-reactie, meer mind ongelijkheid genereer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op mijn interpretatie iemand negeert mij niet realiseer dat iemand mag en kan afwijken van mijn mening.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bij afwijkend gedrag van een ander mezelf rechtvaardig of veroorloof dat ik mijn mind voedt door de participatie in mijn doordram karakter, verongelijkt mijn mind gelijk wil halen, dus meer mind-reactie en vervolgens meer mind ongelijkheid genereer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door de participatie in mijn doordram karaker mijn fysiek meer belast met meer mind energie en me vervolgens negatief geladen energie geneereer waardoor ik meer afgewezen, gepikeerd, vol ongeloof, verbijsterd en onthutst voel om het simpele feit dat ik het ben die dus meer mind energie binnen mijn fysiek genereert.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik Miranda veroordeel omdat zij staat voor wat ze aangaat waar ik minder standvastig ben, zwabber omdat ik participeer in mijn doordram karakter en in mezelf en in mijn relatie tot Miranda meer wrevel en afstand creëer en vervolgens nabijheid, contact en communicatie vermijd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat wat ik verwacht afwijkt van anderen hen verantwoordelijk maak voor deze afwijking omdat mijn verzoek niet wordt ingewilligd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik onmacht door controle verlies over de situatie omdat standpunten afwijken negatief geladen emoties onmacht, niet beschikbaar zijn en controleverlies hieraan heb verbonden omdat ik denk ‘ik wordt genegeerd’ waarop ik bij feedback en afwijkende argumenten ervaar als kritiek waardoor ik de situatie letterlijk ontvlucht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik onbewust denk ‘ik wordt niet onvoorwaardelijk gesteund’ en vervolgens denk ‘ik wordt geheel genegeerd’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik in reactie op de gedachte dat ik genegeerd wordt boosheid, verdriet en onmacht ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door mijn participatie in het genegeerd worden karakter ‘egoïsme’ je hebt ook aandacht voor anderen, waardoor ik ‘jaloezie’ ervaar en vervolgens hieraan ergernis heb verbonden, negatief geladen emoties die getriggerd worden naar aanleiding van mijn gedachte dat ik genegeerd wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik verwacht dat Miranda onvoorwaardelijk, vanzelfsprekend mijn verlangens en verwachtingen moet inwilligen met aandacht en oog voor mijn veeleisend karakter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door mijn participatie in afwijkend gedrag omdat ik in mezelf aanvaard heb en toegestaan dat anderen mij bewust negeren of aanspreken op mijn gedrag vervolgens denk ‘stelletje doordrammers jullie hebben alleen maar kritiek op mij want jullie corrigeren mijn gedrag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn gedachte ‘niemand respecteert mijn grens’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn gedachte ‘niemand heeft oog voor mijn behoeften/verwachting’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk dat niemand echt naar mij luistert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk niemand overlegt en heeft oor voor mijn behoeften.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mijn mind reacties gedachten en aannames zijn die ik in mezelf toegestaan en aanvaard heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik denk anderen negeren mij omdat ik minder capabel ben dan hen omdat ik kritiek verwacht op mijn bijdrage.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat reacties van mensen uit omgeving afwijken van mijn verwachting dat ik me vervolgens terugtrek uit de situatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat ik mijn mind issues ontwijk en niet onder ogen participeer ik in vluchtgedrag, wat gelijk staat aan alcohol verslaving.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mijn doordram karakter relateer aan laconiek gedrag van anderen die mijn behoeften afwijzen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik aan afwijzing nonchalance en onverschilligheid heb verbonden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zodra ik participeer in nonchalance en onverschilligheid in het verleden mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik een biertje verdiend had om mijn ongenoegen te blussen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat mensen afwijken vervolgens gedachten koester ‘mijn verzoek maakt geen verschil, want dat blijkt toch uit het feit dat mijn verzoek genegeerd wordt’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik kritiek ervaar bij afwijkend gedrag dat afwijkt van mijn behoefte aan hoor en wederhoor, overleg en begrip waar ik gehoord wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb als een ander mij ongevraagd en zonder overleg van raad voorziet, naar aanleiding in eerste reactie denk ‘waar bemoei jij je mee’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn mind stopt niet met gedachten produceren zolang ik gedrag van anderen negatief interpreteer, hierdoor meer gedachten genereer, hierdoor meer mind energie produceert, hierdoor meer vermijding en afstand realiseer.

Ondanks mijn verzoek om me niet onder druk te zetten blijft mijn mind zich aan me opdringen, mij pushen omdat mijn verwachting niet ingewilligd/genegeerd wordt waardoor ik omdat mijn verzoek afwijkt van de reactie van anderen meer negatief geladen energie produceert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat ondanks mijn verzoek ‘wil je me niet onder druk zetten’ ik me afhankelijk maak van de reactie van een ander en als die afwijkt mijn mind zich aan me blijft opdringen, pushen omdat mijn mind verwachting niet ingewilligd maar juist genegeerd wordt en omdat mijn mind verzoek afwijkt, automatisch een mind reactie is, of die reactie positief of negatief geladen is maakt geen verschil, beiden zijn mind geladen energetische reacties/polariteiten, in reactie op anderen, de in mezelf aanvaard en toegestaan opgeslagen negatief en positief geladen energie, binnen mijn fysiek zich aandient.

Ik realiseer me dat een agreement aangaan betekent dat ik de relatie met mijn mind patronen/reacties zal moeten stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb en omdat ik me dit realiseer me realiseer zodra mijn verzoek wordt afgewezen en ik me gepikeerd, vol ongeloof, verbijsterd en onthutst voel, dit mijn mind reacties zijn die moet aanpakken en in mijn aanpak mijn vermijding en ontwijk gedrag kan mee veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat in tegenstelling tot Miranda die staat voor wat ze aangaat, ik minder standvastig ben en consequent ‘zwabber’.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb omdat ik binnen mijn mind polariteiten beweeg, conform/overeenkomstig mijn mind reacties beweeg, afwijk van wat ik overeen wil komen.

Als en wanneer ik mijn overeenkomst verwaarloos en vervolgens uit contact wil gaan, ik mezelf stop en adem.

Ik stel mezelf ten doel als ik zwabber in mijn overeenkomst dat ik wel in contact blijf en bereikbaar ben voor anderen.

Ik stel mezelf ten doel dat ik mijn mind realisaties ervaar als manier om mezelf te vergeven voor manier die mij niet langer effectief ondersteunen waarop ik participeer door hier zelfvergeving op uit te schrijven.

Ik stel mezelf ten doel dat ik me verbind aan mijn opvatting dat ik leer van hetgeen ik in participeer mijn manier is om mijn mind te ontdoen van negatief of positief geladen aanhechtingen en verbindingen.

Geef een reactie

