Dag 265 participeren in eigenbelang

 

Gisteren las ik een inhoudelijk duidelijke blog van een Destonian voor context. ‘Het schrijf proces is bedoeld om eenheid en gelijkheid op deze wereld te krijgen. En het allerbelangrijkste om uiteindelijk werkelijk Leven te worden in plaats van een geestbewust zijns -systeem dat handelt vanuit zijn programmering.

Je programmering is dat wat je van je ouders hebt gekopieerd, van je omgeving, wat je op school hebt geleerd en hoe je gelooft in je meningen en overtuigingen zoals je het je hele leven al hebt gedaan (en misschien ook je vorige levens).

Want laten we eerlijk zijn, hoe ziet de wereld er nu uit: verslavingen, kindermisbruik, dierenmisbruik, hongersnood, armoede, kinderarbeid, huisuitzettingen, oorlog, vergiftiging van ons voedsel, manipulatie door de media die in handen is van de allerrijksten ter wereld.

Want laat ik eerlijk zijn ik heb in mezelf aanvaard en toegestaan dat ik voorbeelden heb overgenomen uit de psychiatrie, de media, uit opvoeding en educatie, mijn bijdrage lever aan de in stand houding aan de positief en negatief geladen kopieën. Deze lading verspreid ik zolang deze positief of negatief geladen energie inwerkt op mijn systeem in de vorm van gedachten, emoties en gevoelens.

Ik neem verantwoordelijkheid voor mijn bijdrage die ik Zelf-eerlijk onder ogen kom omdat ik mijn bijdrage wil leveren aan eenheid en gelijkheid voor Alle Leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik eenheid en gelijkheid uit het oog ben verloren door te participeren in eigenbelang, frustratie en onenigheid.

Als en wanneer ik eenheid en gelijkheid devalueer door eigenbelang, frustratie en onenigheid omdat ik overweeg in reactie te schieten, in reflectie op eigenbelang, frustratie en onenigheid, ik mezelf stop en adem. Ik realiseer me dat participeren in eigenbelang, frustratie en onenigheid mezelf verhindert dat ik überhaupt kan participeren in eenheid en gelijkheid.

Ik stel mezelf ten doel dat ik mezelf effectief ondersteun door dagelijks eigenbelang, frustratie en onenigheid door te ademen, hierop vervolgens Zelfvergeving zal uit schrijven waardoor ik op verschillende startpunten, in dit geval; eigenbelang, frustratie en onenigheid meer inzichten en realisaties zal zien die ik vervolgens meeneem in mijn proces.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mezelf devalueer door te participeren in frustratie en de negatief geladen energie die eraan plakt voorzie van meer negatief geladen energie waardoor devaluatie toeneemt. Als en wanneer ik me realiseer dat ik participeer in frustratie, ik mezelf stop en adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mezelf devalueer door te participeren in eigenbelang en de negatief geladen energie die eraan plakt voorzie van meer negatief geladen energie waardoor devaluatie toeneemt. Als en wanneer ik me realiseer dat ik participeer in eigenbelang, ik mezelf stop en adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik mezelf devalueer door te participeren in onenigheid en de negatief geladen energie die eraan plakt voorzie van meer energie waardoor devaluatie toeneemt. Als en wanneer ik me realiseer dat ik participeer in onenigheid, ik mezelf stop en adem.

Ik realiseer me dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik negatief geladen energie heb toegestaan in mijn wereld en realiteit door te participeren in onenigheid waardoor ik frustratie genereer en in reactie op onenigheid en frustratie handel vanuit eigenbelang omdat ik de negatief geladen energie in stand houd en blijf voorzien van meer negativiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ondanks dat ik me realiseer dat ik negatief geladen energie heb toegestaan in mijn wereld en realiteit blijf participeren in onenigheid waardoor ik meer frustratie genereer en in reactie op onenigheid en frustratie handel vanuit eigenbelang omdat ik de negatief geladen energie in stand houd en blijf voorzien van meer negativiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik negatief geladen energie heb toegestaan in mijn wereld en realiteit. Als en wanneer ik negatief geladen energie signaleer binnen mijn wereld en realiteit, ik mezelf stop en adem. Ik realiseer me door te participeren in negatief geladen energie ik mezelf verhinder dat ik participeer in eenheid en gelijkheid en om me te houden aan de verbintenis dat ik eenheid en gelijkheid wil realiseren, waarin ik toegestemd heb om negatief geladen energie te onderhouden en te doen in mijn wereld en realiteit, en dus mezelf verhinder om effectief te zijn als waartoe ik in staat ben.

Ik stel mezelf ten doel dat ik patronen, gedachten en emoties die negatief geladen energie genereren in mijn wereld en realiteit onder ogen kom met als doel dat ik Zelfeerlijk en Zelfverantwoordelijk negatief geladen energie zal corrigeren en Zelfvergeven met als doel eenheid en gelijkheid realiseren voor Alle Leven.

 

 

 

 

Geef een reactie

