Dag 259 disrespect myself

Afbeeldingsresultaat voor disrespect pictures

De zelfcorrigerende uitspraak fungeert om een Zelfcorrigerende Zelfverbindende uitspraak onder ogen te zien. Deze zin structuur is op zo’n manier geplaatst dat ik zelf volledig verantwoordelijkheid neem, waarin ik mezelf in staat stel om in een positie van zelfvermogen geplaatst te worden waarin ik zelf in staat ben om het patroon te veranderen

Patronen Zelf-eerlijk onder ogen zien voor context zie blog 258

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik naar aanleiding van informatie van iemand een oordeel vorm over hoe andere mensen functioneren. Als en wanneer ik naar aanleiding van een roddel onbekende mensen veroordeel, ik mezelf stop en adem. Ik realiseer me door mijn participatie in het Oordeel Karakter dat ik mezelf verhinder om Zelfoprecht te zijn/worden en te doen waarin ik toegestemd heb om het oordeel van een andere te aanvaarden en onderhouden en te doen/wandelen in mijn wereld en realiteit en dus mezelf verhinder om zo effectief te zijn als waartoe ik in staat ben. Ik stel mezelf ten doel dat ik met mijzelf de verbintenis aanga dat ik mensen in het algemeen zonder oordeel tegemoet treedt om zorg te dragen dat ik mezelf en anderen Zelfoprecht benader zodat ik mezelf en dit oordeel patroon verander en in staat ben om me te houden aan deze overeenkomst/verbintenis die ik gemaakt heb mezelf omdat ik anderen vanuit eenheid en gelijkheid te woord wil/zal staan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik teamleden heb ontmoet waarin ik de confrontatie aanging met mijn oordeel waardoor ik mezelf heb toegestaan dat ik bevooroordeeld de realiteit van de situatie vooraf heb ingekleurd. Als en wanneer ik collega’s veroordeel of bekritiseer, ik mezelf stop en adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door mijn aanpassing aan mijn Oordeel Karakter in reactie op de bijdrage van anderen de realiteit van de situatie in Hier zoals handelen vanuit eenheid en gelijk is bedoeld heb belemmerd en ongelijkheid creëer door mijn botte manier van handelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb door mijn veroordeling ik mezelf veroordeel en bijdragen van teamleden aan mijn begeleiding en samen werken heb ervaren als commentaar correctie op mijn bijdrage door mijn mind oordeel wantrouwen werd bevestigd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik het oordeel van mijn mind opvolg waardoor in mijn beleving het waarheidsgehalte van feedback wat ik heb ervaren als kritiek negatief gekleurd was waardoor ik de samenwerking gesaboteerd en om zeep heb geholpen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik de bijdrage van anderen bekritiseer en hun bijdrage minacht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat mijn kritiek en minachting gerechtvaardigd is omdat ik de oprechte bijdrage van anderen betwijfeld heb. Als en wanneer ik mijn minachting rechtvaardig omdat ik feedback ervaar als kritiek, ik mezelf stop en adem. Ik realiseer me dat mijn participatie in en mijn rechtvaardiging van het Minachting Karakter mezelf verhindert om anderen te respecteren waarin ik toegestemd heb om disrespect en minachting te onderhouden en te doen in mijn wereld en realiteit, en dus mezelf verhinder om zo effectief te zijn als waartoe ik in staat ben. Ik stel mezelf ten doel dat ik met mijzelf de verbintenis aanga om om er zeker van te zijn dat ik anderen respectvol behandel zodat ik in staat ben om me te houden aan de overeenkomst/doel/verbintenis die ik gemaakt heb om oprecht samen te werken met anderen waarbij feedback en respect voor hen van doorslag gevend belang is om eenheid en gelijkheid binnen mezelf te realiseren.

Investigate Desteni, investigate the forum where one is invited to write oneself out in self-honesty and where any questions regarding the Desteni Material will be answered by Destonians who are walking their own process. Visit the Destonian Network where videos and blogs are streamed daily. Suggest to also check out the Desteni I Process and Relationship courses as well as the FREE DIP Lite course

 

Geef een reactie

