Dag 239 Mijn relatie met geluid.

Afbeeldingsresultaat voor paprika chips geluid

Door de chat met mijn buddy realiseer ik me dat ik me schaam in relatie tot mijn reactie op chipsgeluid. Ik realiseer me in relatie tot mijn reactie heb ik ook onbegrip ervaren. Dit in reactie op mijn reacties op geluidsoverlast waarin ik innerlijk boos en geïrriteerd raak. Mijn boosheid resoneert met mijn omgeving in reactie op geluid.

Zelfvergeving in reactie op geluid blog.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet intiem te zijn met mezelf omdat ik in mijn reactie op geluid in mezelf ongelijkheid creëer.

Ik vergeef mezelf dat ik in mezelf fysieke pijn toegestaan en aanvaard heb in reactie op geluid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toesta en aanvaard dat mijn reactie op geluid mijn fysiek bestuurd.

Ik realiseer me dat ik mezelf ineffectief en Zelfonoprecht ondersteun.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik ongelijkheid ondersteun.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn verantwoordelijkheid ten aanzien van Leven vanuit eenheid en gelijkheid ontloop wat niet het beste is voor alle leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik in mezelf geluidsoverlast gelijkstel aan hectiek.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik eenheid en gelijkheid verlang en in reactie daarop gelijktijdig de fysieke pijn van geluidsoverlast verwacht. Ik realiseer me zolang ik iets verlang mijn mind reageert op een gebeurtenis of persoon in hier.

In mijn dualistische verwachting resoneert mijn verlangen naar rust met geluidsoverlast. Beiden zijn polen van elkaar. Polariteit die actief wordt in mijn reactie, mijn interpretatie, mijn besluit, opgebouwd uit woorden en gedachten, in reactie op een ervaring, gebeurtenis of persoon, als herinnering opgeslagen binnen mijn mind aanvaard. Mijn die mind fungeert als aandrijving van mijn positief of negatief geladen energie besturing.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik reactie op fysiek geweld, polariteit – verstoring van rust – ook het verdriet van deze ervaring ontvlucht/vermijd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik in reactie op geluid waar ik rust verwacht mijn verdriet niet onder ogen kom.

In reactie op fysiek geweld heb ik in mezelf de negatief geladen emotie verdriet toegestaan en aanvaard.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik verdriet ontvlucht in mijn reactie op chips geluid.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik nog steeds een uitgebleven excuus verwacht dat volgt op ongehoorzaam vluchtgedrag. Ik realiseer me dat dit besluit in mezelf aanvaard en toegestaan blijft voort duren.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hetgeen blijft voortduren, negatief geladen energie genereert.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat mijn mind negatief geladen energie produceert waardoor ik fysieke pijn ervaar.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in reactie op geluidsoverlast in mezelf uitspraken denk waarvoor ik me schaam.

Ik realiseer me dat ik deze gedachte als woorden diep in mijn mind heb verstopt.

Ik realiseer me dat ikzelf de woorden ben die ik denk, dat ik deze interpretatie in mezelf heb aanvaard en toegestaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik de relatie en het gevolg van mijn woorden ontvlucht. Ik realiseer me dat ik me schaam voor mijn on-respectvolle woorden en bejegening in het bijzijn van anderen. Ik realiseer me dat ik mijn reactie op voorbeeld gedrag in mezelf als schaamte en onbegrip heb geaccepteerd.

Ik stel mezelf ten doel dat ik in het vervolg in reactie op geluid iets praktisch doe, de ruimte verlaten, ga Doorademen en Zelfvergeving toepas.

 

Geef een reactie

